Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 30.12.2009, 22:27
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja swamber Näytä viesti
Mulla oli orkkis turbosa isompi öljypumppu vai onko ero vaan vanhemman ja uudemman moottorin välillä. Moottorit erottaa tieten parhaiten öljysuodattimesta ja taitaa vanhemmasa huohotin olla suoraan ulkoilmaan.

Onks tuo syöttöpumppu rimmattu malli vai tulleeko matalakierrosmoottori? Ihtekki joskus aatellu vastaavaa mutta aattelin että ei taia patrollin konekaan enempääsä kestää.

Joo uudemmassa vaparissa on sama öljypumppu ku turbossa, samoin männät. Eikös vanhassa vaparissa oo ne 5 renkaiset männät? Onko vanhassa öljyruiskut?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Patrol 3.3 turbo kytkin sarja Offijäbä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.06.2008 16:00
LJ.n öljypumppu Micco Tekniikka & Jutustelu 0 07.04.2008 06:56
Rangen öljypumppu Range-79 Tekniikka & Jutustelu 2 26.06.2006 04:27
Rover V8 öljypumppu Traveler Tekniikka & Jutustelu 0 13.05.2006 21:12
öljypumppu Vuosimallit 1968-1982 2 04.04.2003 03:01


Sivu luotu: 21:27 (GMT +2).