![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mulla oli orkkis turbosa isompi öljypumppu vai onko ero vaan vanhemman ja uudemman moottorin välillä. Moottorit erottaa tieten parhaiten öljysuodattimesta ja taitaa vanhemmasa huohotin olla suoraan ulkoilmaan. Onks tuo syöttöpumppu rimmattu malli vai tulleeko matalakierrosmoottori? Ihtekki joskus aatellu vastaavaa mutta aattelin että ei taia patrollin konekaan enempääsä kestää.
Viimeksi muokannut swamber : 30.12.2009 21:06 Perustelu: kysymys |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mielenkiintoista olisi kuulla minkalaisiin tehoihin ja vääntöihin porukka on päässyt eri variaatiolla!
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joo uudemmassa vaparissa on sama öljypumppu ku turbossa, samoin männät. Eikös vanhassa vaparissa oo ne 5 renkaiset männät? Onko vanhassa öljyruiskut? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
-84 ja uudemmissa on mulla ollut aina sama öljypumppu ja öljy ruutta mäntien alle oli turbolla tai ilman.
-88 orkis turbo koneella ,ahdin oli holsetin h1d ,3/2,5 " pakoputki,omavalmiste cooleri,vakio pumpulla.kone oli ajettu 550tkm,ja suuttimet samanverran,ahdistavalla vapaavirtaus suodattimella. Kansipahvi oli penkityksessä jo hajalla. Oli taka pyörä teho 156hv, nm en muista mut jotain pikkusen yli 360nm Kytkimenä oli turbon 285mm kytkin eikä ainakaan noilla tehoilla luistanut vaikka aika paljon piiskaa sai,pois ottaessa levy rupes olemaan aika silee mutta ei luistanut,oli alkuperäinen nissanin levy ja asetelma. Porttaalipatrolliin vaihdettiin joulunpyhinä kytkin kun rupes yht äkkiä luistamaan helvetisti,oli noin vuoden vanha schahin asetelma kuollut täysin?mitää vaurioiden merkkejä ei näkynyt ja kytkin levy oli vielä ihan hyvä, eikä kytkimessä ollut mitään paskaa. Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 31.12.2009 08:18 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Velikossi tuossa just männä viikolla penkitti pumpun ja oli vähä pettymys milli määrä mikä siitä tuli ulos vaik on 9mm elementit,ei saanu ulos ku 145-150milliä per sylinteri!mut siihen selvis syykin ku pumppu olikin niin lyhyt iskuinen ettei kertalaakilla enempää voi saada!! Isommilla elementeillä asiaa vois tietenki parantaa mut kokeillaa nyt tällä määrällä. Ihan normi kierroskone tulee ei mikään tyhjäkäynnillä murisija! Kiitoksia kaikille öljypumppu ja kytkin probleeman selventämisestä!! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mitä olette mieltä tuosta motonetin kytkimistä?
Pitäis tohon omaan vaihtaa uusi.(3.3td) Vai kannattaako vain käydä kysymässä nissanilta? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Patrol 3.3 turbo kytkin sarja | Offijäbä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.06.2008 16:00 |
LJ.n öljypumppu | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.04.2008 06:56 |
Rangen öljypumppu | Range-79 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.06.2006 04:27 |
Rover V8 öljypumppu | Traveler | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.05.2006 21:12 |
öljypumppu | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 04.04.2003 03:01 |