Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 28.12.2009, 09:20
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

RJ woblaa nyt sulalla ja kuivalla asfaltilla niin maan perkeleesti siinä 70-90km/h, alaspäin ei asetu kuin vasta alle 40km/h vauhissa, ylöspäin pitää nostaa yli sataseen.
Esiin ilmiö tuli tuossa viime viikolla, kun vittuunnuin tuohon ainaiseen nykivään ohjaukseen ja käänsin reippaasti lisää casteria (vastaa orkkiskulmaa vielä 20cm jousikorotuksellakin, eli likimain 14 astetta lisää)
Samalla piti vähän vääntää olkavarsia ylemmäksi, ettei raidetanko ota kiinni jakareihin ja säätää auraukset nolliin.
Eteen tuli myös uudet iskarit ja etuperään paineilmamurikka. Kasaillessa shimmasin olkalaakerit ja tarkastin pyöränlaakerit ja raidepäät.
Nyt on ihan mukava ajella maantiellä, ei nyi, eikä tartte kokoajan ohjata. Kulkee likimain ajatuksella.
Mutta: tilalle ilmestyi kammowoblaus, josta pääsee tosiaan eroon vasta yli 100km/h (varsin hankala ruuhka-aikaan)
Ohjausliikkeet vain pahentavat asiaa (HJ:ssa niillä loppui) , ja jarruttaminenkaan ei auta (sekin toimi HJ:ssa)

Mikä olisi ensimmäinen liike?
Alla on "loppuunajetut" 33" Mudzillat, alustassa orikinaalipuslat, paikoillaan alkuperänen ohjausiskari.
1) Rengaskauppaan?
2) Puslakauppaan?
3) Iskarikauppaan?
4) Hydraulisylinterikauppaan?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 23:30 (GMT +2).