![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#32
|
||||
|
||||
![]()
RJ woblaa nyt sulalla ja kuivalla asfaltilla niin maan perkeleesti siinä 70-90km/h, alaspäin ei asetu kuin vasta alle 40km/h vauhissa, ylöspäin pitää nostaa yli sataseen.
Esiin ilmiö tuli tuossa viime viikolla, kun vittuunnuin tuohon ainaiseen nykivään ohjaukseen ja käänsin reippaasti lisää casteria (vastaa orkkiskulmaa vielä 20cm jousikorotuksellakin, eli likimain 14 astetta lisää) Samalla piti vähän vääntää olkavarsia ylemmäksi, ettei raidetanko ota kiinni jakareihin ja säätää auraukset nolliin. Eteen tuli myös uudet iskarit ja etuperään paineilmamurikka. Kasaillessa shimmasin olkalaakerit ja tarkastin pyöränlaakerit ja raidepäät. Nyt on ihan mukava ajella maantiellä, ei nyi, eikä tartte kokoajan ohjata. Kulkee likimain ajatuksella. Mutta: tilalle ilmestyi kammowoblaus, josta pääsee tosiaan eroon vasta yli 100km/h (varsin hankala ruuhka-aikaan) Ohjausliikkeet vain pahentavat asiaa (HJ:ssa niillä loppui) , ja jarruttaminenkaan ei auta (sekin toimi HJ:ssa) Mikä olisi ensimmäinen liike? Alla on "loppuunajetut" 33" Mudzillat, alustassa orikinaalipuslat, paikoillaan alkuperänen ohjausiskari. 1) Rengaskauppaan? 2) Puslakauppaan? 3) Iskarikauppaan? 4) Hydraulisylinterikauppaan? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|