Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elhapero
Vitsi!!!!!!!!!!! ei kai aloittelevalla kerholla voi olla mitään extreeme reittjä heti tarjolla.Ajoalueet pyritään rakentamaan niin että ne voi ajaa vakiokuntoisella maastoajoneuvolla läpi.  ja eiköös noissa tapahtumissa ole se ulkoilu HYVÄLLÄ mielellä pääasia.
|
Jos haluatte, niin voin tulla kattelemaan, jos teidän alueelta löytyis jotain haastavampia paikkoja. Omasta mielestäni oon hyvä avaamaan reittejä.
Aloittajan kommenttiin sanoisin, että jos nyt tuntuu sisäänpäin lämpiävältä, niin mitä nämä touhut oli kymmenen vuotta sitten? Poislukien Keikun postituslista, niin heikosti oli tietoa tarjolla. Nyt on kaikkiin kerhoihin yhteystiedot saatavilla, ajopäiviä mainostetaan, paikkoihin annetaan koordinaatteja myöten opastukset. Parhaimmillaan on ajettu hakemaan autokuntia kokoontumispisteeltä.
Ajamaan pääsee kun netissä ilmottautuu johonkin tai pahimmasssa tapauksessa joutuu ihan soittamaan jollekin. Vuosien mittaan oon soitellu vaikka kenelle ympäri Suomen ja melkeen aina ollaan päästy ajamaan. Näiden reissujen eteen on joutunut näkemään ihan vaivaa, kukaan ei ole tullut kotoa hakemaan.
Yleisön tarkoitusta en ole ihan täysin ymmärtänyt muualla kuin kisoissa. Itse en kyllä vapaaehtoisesti lähtisi mihinkään ajopäiville kävelemään ja kattelemaan josko jotain näkisi. Autot voi olla kilometrien reitin varrella missä vain ja umpimetsässä ei kovin pitkälle näe. Auto alle ja reitille mukaan, kävely sopii koiranulkoiluttajille.