Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.12.2009, 17:40
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Exclamation

Eipäs nyt liioitella, ei tämä niin vakavaa ole

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
T: nimimerkki Pauli, omalta nimeltä Pauli

P.S. IP-numerosta näkee kyllä kuka nämä 3 nyybi-viestiä on kirjoittanut (sama IP kaikissa), mutta pysyköön salassa, jos asianosainen ei itse halua nimimerkkiään paljastaa.
Miksipä menisitkään paljastamaan kun ei oikein kuulu asiaankaan paljastella nimimerkin takana tai niemttömänäkään kirjoittelevien henkilöllisyyttä tyhmemmistäkään kirjoitteluista Olipa sitten mode tai joku muu "valtuutettu" palstan hoitaja. Muuten olen sitä mieltä, että pysyis palstat asialliemmalla pohjalla jos jokainen kirjoittaisikin omalla nimellään kuten "Pauli"

Tuohon PKarlstetin kommenttiin Jeeppikerhon ajeluista
"Jeeppikerho ajelee yleensä vähän helpommissa maastoissa kuin kaksi yllämainittua." niin en nyt sanois Kulmankaan reittejä ihan helpoiksi ja sielläkin Jeeppiläiset ajelevat
Inhorealisti

Vastaa lainaten
Vanha 17.12.2009, 18:38
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Perusasetus

pkarlsted on yksi niistä jäsenistä, joka on melkein jokaisella esoryn tapahtumassa ollut mukana. lähi yhden päivän safareista, pidemmällä pidettäviin viikonlopun reissuihin. yhden trial kisan paulin kyydissä olen istunut ja vieläkin mahdutaan samaan yhdistykseen
Vastaa lainaten
Vanha 17.12.2009, 18:40
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja junnu78 Näytä viesti
yhden trial kisan paulin kyydissä olen istunut ja vieläkin mahdutaan samaan yhdistykseen
Pyysikö toistuvasti hokemaan sotilasarvoaan?
Vastaa lainaten
Vanha 17.12.2009, 18:43
Arvostettu jäsen

Talking

kävi kypäräpuhelimet kuumina...
no ei vaa, oli pkarlstedin eka kisa. ja kyllä voin lähteä uudestaakin jos kutsu tulee...

edittiä, edittiä. muokkasin nimeä...
Vastaa lainaten
Vanha 17.12.2009, 19:14
pkarlstedt:n Avatar
pkarlstedt pkarlstedt ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 25.04.05
Sijainti: Riihimäki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Miksipä menisitkään paljastamaan kun ei oikein kuulu asiaankaan paljastella nimimerkin takana tai niemttömänäkään kirjoittelevien henkilöllisyyttä
Huomattavasti parempi jos ei paljastella mitään, kun keskustelu on kuitenkin ihan terveellä pohjalla. Tällä tavalla asia ei henkilöidy turhaan: asiat keskustelevat.

Lainaus:
Tuohon PKarlstetin kommenttiin Jeeppikerhon ajeluista
"Jeeppikerho ajelee yleensä vähän helpommissa maastoissa kuin kaksi yllämainittua." niin en nyt sanois Kulmankaan reittejä ihan helpoiksi ja sielläkin Jeeppiläiset ajelevat
Inhorealisti
Totta on, että jeeppikerhon kotipolut ovat ihan vaativimmasta päästä. Mutta kun lähdetään seuran ajotapahtumaan, niin reitit on valittu sillä tavalla, että polun varrelta ei tarvitse keräillä irtonaisia etuakseleita talteen, toisin kuin erään eteläsuomalaisen offroad-yhdistyksen pikkulouluajoissa.

- p
Vastaa lainaten
Vanha 17.12.2009, 20:14
Arvostettu jäsen

Perusasetus

joo joo!!!!
mut ei se ollu mun vika. se eka kerta oli sen mäen vika. toka kerta oli sen kannon vika ja kolmaskerta se kallio juos mun akselia päin!
Vastaa lainaten
Vanha 17.12.2009, 20:29
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Miksipä menisitkään paljastamaan kun ei oikein kuulu asiaankaan paljastella nimimerkin takana tai niemttömänäkään kirjoittelevien henkilöllisyyttä tyhmemmistäkään kirjoitteluista Olipa sitten mode tai joku muu "valtuutettu" palstan hoitaja. Muuten olen sitä mieltä, että pysyis palstat asialliemmalla pohjalla jos jokainen kirjoittaisikin omalla nimellään kuten "Pauli"
En todellakaan paljasta, kunhan huomautin hieman, ettei mene "liian" villiksi toi nyybeily.

Ja mun kanta on edelleen sama kuin ennenkin; KANNATAN REKISTERÖITYMISPAKKOA.
Ja pikkusen vois ihmiset ajatella noita "hienoja" nimimerkkejään ennenkuin rekisteröityvät.
Ja joulukin jo lähellä, kaikilla hyvä mieli.
Ja niin edelleen.
Ja ...
Vastaa lainaten
Vanha 17.12.2009, 22:06
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Perusasetus

Sisäpiireistä sen verran että.. Kyllä täällä ajelemaan pääsee kukavaan ja jos kunnolla käyttäytyy ajopäivillä niin sisäpiiriajeluihinkin on helppo päästä mukaan. Vaan eipä täällä Turun suunnalla ole kunnon ajopäivää ollut pitkään aikaan? Jokunen vuosi sitten Turussa ja Raisiossa oli mäet autoja täynnä. Nykyään ajopäivistä ei etukäteen juuri ilmoitella tai suurempia kokoontumisia suunnitella

Toivottavasti vielä suurin osa kisoista tulevaisuudessakin järjestetään yleisinä. Ihan vaan ettei käytännön järjestelyongelmat kasva liian suuriksi, tuskin sisäsiittoisuus tulee koskaan olemaan oikea ongelma..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Ja mun kanta on edelleen sama kuin ennenkin; KANNATAN REKISTERÖITYMISPAKKOA.
Jos vaan kuitenki annetaan nyymien suututtaa ja ärsyttää kaikki asiallista sisältöä kirjoittavat pois offipalstalta, niinkuin aina ennenkin..
Vanha 18.12.2009, 08:31
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Koska suurin osa on sitä mieltä että maasturiväen keskuudessa vallitsee loistava konsensus niin mun osalta asia on selvitetty. Kaikkien on helppo harrastaa offia ja ajelemaan pääsee. Hieno homma. Loput on sitten henkilöstä kiinni ja ilmeisesti vain olen vajavainen henkilökohtaisilta ominaisuuksiltani.
Kiitos LaaLaalle ja Jarelle jotka ilmeisesti ymmärsivät alkuperäisen pointtini mistä aloin kirjoittamaan.
Hyvää joulua ja hauskaa offivuotta kaikille.
Vastaa lainaten
Vanha 17.12.2009, 20:35
Heering80:n Avatar
Heering80 Heering80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 28.12.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

En nyt jaksa lukea koko ketjua läpi siltä varalta, että puheenaihe olisi vaihtunut. Mutta alkuperäiseen postin kanssa olen eri mieltä. En ole huomannut juurikaan sisäänpäin lämpiävyyttä, vaan tunnen tulleeni hyvin vastaanotetuksi Kulmakorvessa kävijöiden keskuudessa. En nyt ole läheskään kaikkiin tutustunut, mutta niiden, joiden kanssa olen jutellut, on juttu luistanut. Kiitos vain kaikille..

Joten kunhan ajokausi taas alkaa, niin kuvioissa koitan olla mukana.
Vastaa lainaten
Vanha 17.12.2009, 21:28
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Muuten olen sitä mieltä, että pysyis palstat asialliemmalla pohjalla jos jokainen kirjoittaisikin omalla nimellään
Pyh! En oo samaa mieltä, välillä irtoaa hyvät naurut kun lukee anonyymi postauksia.
Hyvin ymmärrän miksi joistain tapahtumista ei etukäteen tiedoteta suurelle yleisölle, nytkään en nähnyt yhtään roskaa tai oluttölkkiä maassa kisan jälkeen. Tosin taisin olla ainut kuka siellä (montulla) olutta joi?!
Eikä parkkitilat olisi suuremmalle määrälle riittänytkään, ja toihan oli vaan safari?
E: Nyt puhuin paskaa! Maistuihan siellä muillekin!
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4

Viimeksi muokannut Repro : 17.12.2009 22:05
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 04:25 (GMT +2).