![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Eipäs nyt liioitella, ei tämä niin vakavaa ole
Lainaus:
![]() ![]() ![]() Tuohon PKarlstetin kommenttiin Jeeppikerhon ajeluista "Jeeppikerho ajelee yleensä vähän helpommissa maastoissa kuin kaksi yllämainittua." niin en nyt sanois Kulmankaan reittejä ihan helpoiksi ja sielläkin Jeeppiläiset ajelevat ![]() Inhorealisti
|
|
||||
|
||||
![]()
pkarlsted on yksi niistä jäsenistä, joka on melkein jokaisella esoryn tapahtumassa ollut mukana. lähi yhden päivän safareista, pidemmällä pidettäviin viikonlopun reissuihin. yhden trial kisan paulin kyydissä olen istunut ja vieläkin mahdutaan samaan yhdistykseen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pyysikö toistuvasti hokemaan sotilasarvoaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
kävi kypäräpuhelimet kuumina...
no ei vaa, oli pkarlstedin eka kisa. ja kyllä voin lähteä uudestaakin jos kutsu tulee... edittiä, edittiä. muokkasin nimeä... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
- p
|
||||
|
||||
![]()
joo joo!!!!
mut ei se ollu mun vika. se eka kerta oli sen mäen vika. toka kerta oli sen kannon vika ja kolmaskerta se kallio juos mun akselia päin! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja mun kanta on edelleen sama kuin ennenkin; KANNATAN REKISTERÖITYMISPAKKOA. Ja pikkusen vois ihmiset ajatella noita "hienoja" nimimerkkejään ennenkuin rekisteröityvät. Ja joulukin jo lähellä, kaikilla hyvä mieli. Ja niin edelleen. Ja ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sisäpiireistä sen verran että.. Kyllä täällä ajelemaan pääsee kukavaan ja jos kunnolla käyttäytyy ajopäivillä niin sisäpiiriajeluihinkin on helppo päästä mukaan. Vaan eipä täällä Turun suunnalla ole kunnon ajopäivää ollut pitkään aikaan? Jokunen vuosi sitten Turussa ja Raisiossa oli mäet autoja täynnä. Nykyään ajopäivistä ei etukäteen juuri ilmoitella tai suurempia kokoontumisia suunnitella
![]() Toivottavasti vielä suurin osa kisoista tulevaisuudessakin järjestetään yleisinä. Ihan vaan ettei käytännön järjestelyongelmat kasva liian suuriksi, tuskin sisäsiittoisuus tulee koskaan olemaan oikea ongelma.. Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Koska suurin osa on sitä mieltä että maasturiväen keskuudessa vallitsee loistava konsensus niin mun osalta asia on selvitetty. Kaikkien on helppo harrastaa offia ja ajelemaan pääsee. Hieno homma. Loput on sitten henkilöstä kiinni ja ilmeisesti vain olen vajavainen henkilökohtaisilta ominaisuuksiltani.
Kiitos LaaLaalle ja Jarelle jotka ilmeisesti ymmärsivät alkuperäisen pointtini mistä aloin kirjoittamaan. Hyvää joulua ja hauskaa offivuotta kaikille. |
|
||||
|
||||
![]()
En nyt jaksa lukea koko ketjua läpi siltä varalta, että puheenaihe olisi vaihtunut. Mutta alkuperäiseen postin kanssa olen eri mieltä. En ole huomannut juurikaan sisäänpäin lämpiävyyttä, vaan tunnen tulleeni hyvin vastaanotetuksi Kulmakorvessa kävijöiden keskuudessa. En nyt ole läheskään kaikkiin tutustunut, mutta niiden, joiden kanssa olen jutellut, on juttu luistanut. Kiitos vain kaikille..
Joten kunhan ajokausi taas alkaa, niin kuvioissa koitan olla mukana. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Hyvin ymmärrän miksi joistain tapahtumista ei etukäteen tiedoteta suurelle yleisölle, nytkään en nähnyt yhtään roskaa tai oluttölkkiä maassa kisan jälkeen. Tosin taisin olla ainut kuka siellä (montulla) olutta joi?! ![]() Eikä parkkitilat olisi suuremmalle määrälle riittänytkään, ja toihan oli vaan safari? E: Nyt puhuin paskaa! Maistuihan siellä muillekin! ![]() Viimeksi muokannut Repro : 17.12.2009 22:05 |