![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() 1. Mää ainaki liitin vaan sen 61 vaijerin siihen rintapellin vivustohärdelliin ja hyvin on toiminu. Mulle kyllä kelepais sieltä romukasasta ne inhottavat nelivalokeulan osat..
|
|
||||
|
||||
![]()
On ne viel tallessa kun ajattelin että jollekkin varmaan kelpaa ja luovun kyllä niistä kohtuu korvauksella mut umpioiden kunnosta en tiedä.
|
|
||||
|
||||
![]()
otsonoinilla millä lähtee hajut turvavyöt ettikka vesi seoksella ja nahkajakkarat niillä yleensä .
Viimeksi muokannut tiipe : 13.12.2009 12:44 |
|
|||
|
|||
![]()
Homeen haju lähtee otsonointihoidolla pois.
|
|
||||
|
||||
![]()
joo yleensä lähtee koira haju on tiukassa jos on pitkään ollut autossa ja märkänä käyttänyt koppina kaverin farkusta ei meinannut lähteä käry millään .
|
|
||||
|
||||
![]()
# 1 kyssäri. Mä laitoin -61:n kaasupolkimen ja vaijerin, vaijerille porasin "kuusella" oikean kokoisen reiän ja ite poljin itteporautuvilla ruuveilla kiinni...
# 3. kyssäri. Laiskuuttani en jaksanu alkaa vaihtaa tankkia enkä sitä putkihässäkkää niin laitoin polttoaine linjaan imupuolelle T-haaran mihin tökkäsin kans paluupuolen letkun ja ihme kyllä se toimi . |
|
||||
|
||||
![]()
minä kans liitin 61 vaijerin siihen vipuhässäkkään hitsasin sellasen erillaisen vaijerin kannatin raudan siihen (kun kerran hirtti kiinni vakioraudalla)
ja T haara toimiihyvin ei ainakaan mulla haittaa ilmaamista |
|
||||
|
||||
![]()
mulla on kans siinä rintapellissä olevassa vipuhässäkässä se 61 vaijeri kiinni!
ja laitoin paluuputken tankille asti, ja sen jälkeen on ollut ongelmaa että vetää ilmaa koneeseen helpommin kuin ennen! esim jos nokka ylempänä ja vähä alta puoltankkia löpöö niin aika helposti vetää ilmat koneeseen! 2h koneen pumpulla jossa ei ollut paluu putkea niin ei kyllä montaa kertaa loppunut aine! pitäis kokeilla kans joskus pelkällä t-haaralla, mutta diesel huolto varoitteli että viripumppujen kans se paluukiertävä aine jäähdyttää pumppua, ja ei sais tulpata ainakaan. |
|
||||
|
||||
![]()
Tein vaijeripatentin vakio osista + haarukka osa on käsijarruvaijerin jämistä.
Etuakselin spring over melkein valmis. Raidetangon sovittelua Sinnehhän ne menee nätisti suojaan. Navat käännettiin 4 asteeseen. |
|
||||
|
||||
![]()
Onko paluulinjassa takaisku- tjsp venttiiliä, ettei ota ilmaa sitä kautta? Haukkaako ilmaa ihan ajossakin vai kun kone on sammuksissa?
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas | toyota4x4 | Chit-Chat | 4 | 02.03.2010 17:37 |
Ostetaan 35/14,5/15 Bogger (yksi KPL) | Morjenz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 28.05.2009 13:40 |
taas yksi HJ projekti | limppuHJ61 | Maasturiprojektit | 18 | 02.08.2008 10:04 |
O: yksi 295/75/16 | uretaani | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 05.08.2007 22:52 |
toimisko yksi tukivarsi? | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 29.07.2005 11:15 |