![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ne on vissiin ollut vinssin narun kieputus rauat ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
eikös tolla jampelilla ollu 127jouset sielä takapäässä kans ja näytti joustavan ihan hyvin.
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jampelilla näky olevan Corollan takajouset takana. Eiköhän ne jouset kannata laittaa jostain suunnilleen saman painoluokan kulkineesta niin ei tule ainakaan kivireki->saa joustoja...
Itselläkin samanlaisia suunnitelmia suzukin alustan suhteen kunhan saisi ensiksi mätäpaiseet pois hitsattua kopasta. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jos ei riitä ni voihan niitä sitte vahvistaa...
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Sika ajaa Possulla |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Rojekti ollut pahasti jäissä. Ei ole oikein edistynyt muuten kuin että sain flekteille vedettyä virrat.
Kertokaapa mistä työ lähtisitte etsimään tuota vaihteisto ongelmaa? Eli auto ei pysy käynnissä vaihde päällä, tuntuu että se ei mene ollenkaan "vapaalle" eli jatkaa vaan menoa ja jos jarrulla pidät autoa niin se sammuu. Pelkkä vaihteen päällä paneminen vaan saa aikaan kovan nykäisyn ja auto sammuu. Tarkoitus olis vaihtaa öljyt sinne laatikkoon, mutta kun tietäis että pitääkö sinne pistää ihan perus atf:ää? Vai jotain muuta? Automaattilaatikko on mulle aivan uutta en ole oikeastaan koskaan joutunut pelaamaan näitten kanssa. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Öljynä toiminee dexron 3 luokiteltu ölppä, ei ole koskaan tullut pelattua voortin tomaattien kanssa niin en sen paremmin tiedä että onko sillä jotain spesiaali vaatimuksia. edit/ Pikainen kuukletus kertoi että Ford vaatii Mercon ATF:n. Mutta D3 luokitettu riittää hyvin.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 13.02.2010 15:03 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
sähkökatkaisija pitäisi olla sellainen anturi josta lähtee kaksi johtoa. ainakin uskoisin niin
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Mikä laatikko siinä on? C4 vai C6?
Turbiinin lukkoa (jos siinä sellainen on) ohjataan potikalla mikä on läppäkotelon kupeessa, jarrupoljin katkaisijalla, nopeusanturilla ja ohjainboksilla. Tai kuten vanhoissa GM:n laitteissa sähköllä ja alipaineella. Tai ihan on/off katkaisijalla. Vivuilla/vaijerilla ohjataan kick-downia.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
onko tää edistyny
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |