![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ihan näin alkuun pidä vauhti alle 5km/h !! ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Rumahan se on kuin helvetti ja työnjälkikin sen mukaista.
![]() ![]() Kertoiskohan tuo anturi jäähdytysnesteen pinnan alhaisesta tasosta? Jos se on flektin anturi niin pitäisi lukea jotain celsius lukemia kyljessä (ainakin yleensä) Helppohan toi on toki kattoo yleismittarilla mitä tapahtuu kun pöntön laskee tyhjäks. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kappas, joku on laittanu sinne 124 mersun paisuntasäiliön. Tuo on vaan jäähdytysnesteen tasopinnan anturi.
E: ja kun oikein kattoo, niin onhan siellä syylärikin samasta mallista..
__________________
KYM Viimeksi muokannut AtteL : 08.12.2009 23:24 |
#4
|
|||
|
|||
![]() OHO
ompahan melekosen kiinnostavan näkönen laitos
![]() onnea vaan rakenteluun. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuo kierrejousitus on kyllä huimasti rakennettu. Komeet on tukivarret. Tsemppiä projektiin.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
jeeps eli tänään tuli pähkäiltyä tuota takapäätä, niin että siihen varmaan suzukin orgis lehtijouset tuloopi. Harmi vaan että alkuperäiset kiinnikeet oli leikattu pois. Noo täytyy ottaa kaverin suzukista mitat ja tehä samoihin paikkoihin uudet jousen kiinnikeet kunnon materiaalista.
Joten nyt tarvitsis jo sitten suzukin alkuperäis jousia jos jollain ois myytävänä mielellään lähteltä keskisuomea?!? Rupes tänään mietityttämään toi bensa tekniikakin, että jos senkin vaihtais mersun diiseliin ![]() Mätähommia en rupea sen paremmin koriin tekemään ![]() Mietin myös että noita nojailu rautoja vähän jatketaan eteen ja taakse. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oikein
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
ei saatana
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
löytyisköhän ikh:lta niitä niveliä mitä tulee sinne y-linkin päähän, ja käykö esim traktorin työntövarsien päät tähän tarkoitukseen? Ja millä työ olette laittaneet niitä linkkejä kiinni akseliin hitsaamalla vai pultti liitkosin? Minkä kierre jouset sopis parhaiten suzukiin? Siitähän vois tulla ihan toimiva takapään ratkaisu, ja ehkä jopa helpomallakin vois päästä. Viimeksi muokannut Rausku4x4 : 10.12.2009 19:46 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |