![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#32
|
|||
|
|||
|
Mä ajoin kans samalla ton BE kortin ku ajokortinkin suoritin pari vuotta sitte. Kalusto oli: työpaikan Vito, tutun korjaamon iso autotarileri ja henkilöauto kyytiin. Se peruutusrata oli T:n mallinen, eli ensin ajettiin suoraa ja sit peruutettiin kulmaperuutus -> kärry irti ja lukitaan paikalleen toppareilla -> ajetaan auto sinne kulman taakse ja peruutetaan kärry takas koukkuun -> irrotettaan jarrut ja tarkastetaan valot. Aikaa noihin toimenpiteisiin sai kulua muistaakseni 15min ( kerkiää vaikka kolme kertaa tossa ajassa sen vekslaan). Sit oli lenkki kaupungilla, ennakointi siinä suurimmassa roolissa on.
Harjottelun mä alotin edellisenä ehtoona kasin aikaan ja aamulla konttorille!
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Perävaunun massa jarruin | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 20.04.2009 08:40 |
| 2L versus 2L-T??? | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 09.05.2008 14:47 |
| FJ 60 / 62 VERSUS HJ 60 / 61 , 4" korotus | Houjou | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.03.2008 18:10 |
| Pohjamaalin päälle massa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.02.2008 22:59 | |
| RR kokonaispaino? | Micke | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.01.2004 21:30 |