Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 29.11.2009, 22:36
Ponsse-po1ka Ponsse-po1ka ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.11.09
Sijainti: Kouvostoliitto
Viestit: 12
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoppala Näytä viesti
Älä missään tapauksessa vaihda tilalle 2,5 suoraruikkarikonetta. Et sä varmaan niitä enää mistään löydäkkään, meinaa olla kaikki kampiakselivikaisia.
Vakiona nuo 2,5d koneetkin aivan sairaan laiskoja, ruuvaamalla kulkee vähän paremmin. Että aivan saman saat 2.2d koneesta ruuvaamalla.

3.1td:s olis tehoja jo vakionakin mutta noiden kestävyydestä ei sitten ookkaan mitään omakohtaista kokemusta.
Eli suosittelisitte 2.2d konetta ruuvvattuna. Ei tuo turbotuskaan iso homma olisi. Mites kestääkö tuo kone kuinka alle 1bar ahtoja vai pitäisikö rempata kuinka perusteellisesti? Autostahan on kumminkin tulossa käyttis.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Isuzun viskoflekti Nitsi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 06.07.2009 23:10
Isuzun omaavia?? Rotta-Racing Chit-Chat 34 16.06.2008 17:40
M: Isuzun osia jura O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 13.05.2008 06:49
isuzun jarrutehostin Tekniikka & Jutustelu 3 30.03.2008 14:05
O:Isuzun penkki Setä O/M/V Muut 2 13.01.2005 14:20


Sivu luotu: 03:59 (GMT +2).