![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Älä missään tapauksessa vaihda tilalle 2,5 suoraruikkarikonetta. Et sä varmaan niitä enää mistään löydäkkään, meinaa olla kaikki kampiakselivikaisia. Vakiona nuo 2,5d koneetkin aivan sairaan laiskoja, ruuvaamalla kulkee vähän paremmin. Että aivan saman saat 2.2d koneesta ruuvaamalla. 3.1td:s olis tehoja jo vakionakin mutta noiden kestävyydestä ei sitten ookkaan mitään omakohtaista kokemusta.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ei oo ainakaa viellä hajonut ja on vejetty raskasta kärryäkin perässä. koneella ajettu yli 300tkm kun laitoin turbon paikalleen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin ainakin viellä toistaiseksi 3.1td toiminu. Lämäpohjassa jatkuvasti.. melkein. vakio ahdot 0.7-0.8 max.
Taitaa vaan olla kiven alla noi 3.1:set |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Isuzun viskoflekti | Nitsi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 06.07.2009 23:10 |
Isuzun omaavia?? | Rotta-Racing | Chit-Chat | 34 | 16.06.2008 17:40 |
M: Isuzun osia | jura | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 13.05.2008 06:49 |
isuzun jarrutehostin | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2008 14:05 | |
O:Isuzun penkki | Setä | O/M/V Muut | 2 | 13.01.2005 14:20 |