![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Leiman saamisen edellytyksenä on, että satulat on sellaisesta vehkeestä, jonka akselimassa on väh. yhtä suuri kuin sen oman projektiauton akselimassa.
Tietysti ne kiinnikkeet pitää olla kunnolla tehdyt & kunnolla hitsatut. Tässä on Patrollin akselimassat: Pätkä Patrol -82, otteessa etu:980kg taka:1290kg. Konehuoneen peltilätkässä etu:1000kg taka:1450kg Pitkä Patrol -88, otteessa etu:1170kg taka:1430kg. Konehuoneen peltilätkässä etu:1300kg taka:1550kg |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Beejiihin levyt taakse | Pexi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.02.2007 12:19 |
O: Patroliin (taakse) pyöränkaaren levittäjät | VonLeka | O/M/V Muut | 2 | 06.04.2006 20:48 |
levyt taakse bj40,linkki hdj 80 periin? | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 05.09.2005 16:29 |
HJ-60 levyt -> BJ-40 & HJ-60 kone -> BJ-40 | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.03.2004 16:19 |
Vialliset levyt | Lars | URL | 0 | 25.04.2003 20:41 |