![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
ja siellä ei kaikkista osista/tarvikkeista tarvii maksaa 90%kate niinkuin suomessa.. mitä myyjät väittävät sen olevan veroja..ja että ei oikein pysty antaa alennusta,niin silloin ei tienais itse niin hurjia. sitte viellä kun poistais bensasta sen 80%vero osuuden,tai käyttäis niitä rahoja tienhoitoon ym,mutta kun 90% autoista saatava tulot ohjataan muualle
|
||||
|
||||
![]()
Ossaisko joku tehä topikkia seuraavia vaaleja varten et ketä kannattaa äänestää. Tarkotan: henkilö, puolue, mielipide ja luonne tai jottain ylleistä.
Meitäki harrastajia( kaikenmaailman autoharrastajat) alkaa löytyä aika paljon, niin ois kiva tietää ketkä ois semmosia joita vois äänestää. |
|
||||
|
||||
![]()
sama seon mitä ja ketä äänestää,sama lopputulos ja täällä sitten kinataan taas ku ollaan tyytymättömiä
![]() mutta jos oikein yrittäis ja jaksais niin joka autofoorumilla ku olis oma topikki j amielipiteet ketä ja mitä ja miksi niin vois saada aika äänivöyryn jollekkin..
|
||||
|
||||
![]()
Tätä äänivyöryä mie hajen
|
|
||||
|
||||
![]()
pitäs viel saada ne äänet jollekkin järkevälle ihmiselle ei jollekki virkailijalle/toimihenkilölle joka ei mistään tajua
|
|||
|
|||
![]() Eila Kännön muistoa kunnioittaen
Jostakin ne rahat on otettava
![]() http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/A.../1135250917309 |
|
||||
|
||||
![]()
hieno juttu.. vois tehä nazit niille ja huijaa kaasukammioon,säästyis nekin rahat ja tuhot mitä ne apinat tekee