Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 19.11.2009, 18:31
Rambleristi Rambleristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.09.07
Sijainti: Mynämäki, Finland.
Viestit: 164
Perusasetus

Lakiuudistushan on pitkälti autotuojien lobbaama. Suomi on kait linjannu poltiikkansa niin, että Suomesta tehdään liikenteen päästöjen osalta esimerkkimaa. Ostetaan kaikki joku hyrbiidi (mihin ei saa laittaa edes peräkärryä) niin maailma pelastuu (tai siis Toyotan talous pelastuu).
Tämä vaan tarkoittaa sitä, että yhä useampi harrasteauto liikkuu enää siirtotarrojen kanssa. Ei kannata pitää kilvissä. Saa nähdä kuinka kauan sitä pelleilyä saadaan jatkaa. Se loppuu siihen, kun joku tappaa itsensä siirtotarroilla liikenteessä olevalla vehkeellä.
Itte hiukan kauhulla odotan kuinka kalliiksi tuon Wagoneerin omistaminen tuleekaan. Onneks ei oo dieseli joten sitä veroa ei kaadu niskaan.
Se harrasteauto määritys pitäisi saada aikaiseksi. Tuossa kun tosissaan ajattelee ei tuolle Wagolle juuri yli 30 päivää vuodessa ajoja tule. Kyllä kukkaron pitää olla tosi hyvässä kunnossa, jos joku tosissaan kuvittelee, että tuolla ajelee 100km päivittäistä työmatkaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 14:29 (GMT +2).