Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.11.2009, 13:01
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

tuosta lukon kytkeytymisestä

jos vähänkään liukasta ja mutkassa runttaa kaasun pohjaan niin kylläpä se pyrkii heti luistoon lähtemään.
mutta jos mutkassa ajaa tasaista nopeutta niin ei ole ilmenny mitään ongelmia.

Ton klapin suhteen, voipi vaan tehä pahaa voimansiirrolle. Kun ottaa ykkös pakkia

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.11.2009, 23:00
*make*:n Avatar
*make* *make* ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.08.08
Sijainti: Vihti
Viestit: 201
Perusasetus

lukko on ollut vuoden kiinni eikä ole ollut mitään ongelmia, autossa on 31" renkaat ja on paljon ajoa yleisillä teillä eikä mutkissa minkään laisia ongelmia niinkun tuo edellinenkin totesi.
__________________
Ei kaikki ole romua mikä on ruosteessa !
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki SJ410: lukko taakse, woblauksen poisto Kelaperse Maasturiprojektit 96 19.08.2009 22:43
Myyty SJ410 LOCK RIGHT lukko... amo007 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.02.2009 13:58
sj410 perän lukko tomima Tekniikka & Jutustelu 5 19.11.2008 19:20
Suzuki Lock rights the_undertaker Chit-Chat 0 14.08.2007 13:29
m:suzuki sj410 perämurikoita tee lukko perä! methäman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 24.03.2006 10:17


Sivu luotu: 13:51 (GMT +2).