![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() swammperit eteen ja pokkerit taakse ![]()
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos tää ongelma on havaittavissa lähinnä jarruttaessa niin kallistuisin jarrujen puoleen. Tuo edellä mainittu jarrupaineen säädin kannattaa tosiaan tarkistaa, mutta jos etujarrut on jumissa niin pysähtyminen on takajarruilla aika heikkoa vaikka kuinka polkisi pedaalia.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
itse meinaan ajaa koko talven 33x12.5x15 bfg at jos en jostain löydä hyviä ja halpoja 16" nastallisia kumeja
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
#4
|
|||
|
|||
![]()
tulipa vielä mieleen kun jarruista puhetta että onhan takajarrut suunnilleen tasapainossa...
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuossa illemmalla ajellessani huomasin, että pysähtymisongelmaa ei enää oikeastaan ollutkaan siinä määrin, niin kuin aamulla. Keli vaihtelee kyllä, mutta aika rajut erot oli. Irtolunta oli kuitenkin aamulla ja illalla ja alusta oli tamppaantunut. Eli ei kyllä kokonaan sään piikkiin mene. Tuo perä tuntuu kuitenkin vähän livakalta. Sekä jarruttaessa, että kiihdyttäessä. Jarruttaessa ongelman on mielestäni suurempi...Eteenpäin pääsee aina, mutta toisen peräkontista on ikävä ruveta peruuttelemaan. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Hojo tuntuis olevan vanhan pätkä paten ja pitkän gr paten jälkeen melkoinen panssarivaunu liukkaalla joten talveks seisontaan,ei sellaisia renkaita ole ensinkään jotka toimis hojos (patrolleissa 33" mt)
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Itellä oli blizzakin dzm kitkat kokoa 275/75 16" ja "panssarivaunu" pysy tiellä vaikka oli kuinka paha keli, suosittelen! eikä tarvii nastojen ropinaa kuunnella
![]() Mutta ne jarrut ekaks tasapainoon! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Talvirenkaita:195-70-15c ja 225-75-16 | Nitsi | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 06.03.2009 01:17 |
Ostetaan 9.5R 17.5 talvirenkaita | 33SD | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 30.11.2008 16:57 |
M:talvirenkaita 15" ja 16" | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 01.02.2008 22:06 | |
M:talvirenkaita vanteineen kesäksi... | arska4x4 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 06.05.2007 07:32 |
TALVIRENKAITA VANTEILLA | JAMANT | O/M/V Muut | 3 | 21.09.2005 07:58 |