![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=-Stedt-;609888EI päässy shimmailemaan kun oli kaveri telonu maalin pintaan ja oli vielä märkä,,,ompahan camomaalattu etuperä ![]() Pirulaut' van on komia maalaus. Kannattaa käydä Hirvoselta joku laadukas lakka pintaan, niin pysyy kiilto pidempään... ![]() ![]() ![]()
__________________
-ISORY OFFROAD- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Muutaman päivän homma veny muutamaks kuukaudeksi ,mutta nyt olis lukko valmis
![]() ![]() Kompuraksi tuli sencon pikku naulainmalli jonka pulttasin laatikon kanteen,,, Painekatkaisia/Mittari tuli kojetaulun alaosaan Letkut ja merkkivalon piuhat niputtelin jarruletkuun
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- Viimeksi muokannut -Stedt- : 12.12.2009 21:31 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
hyvältä vaikuttaa.koitappas nut jumpata äkkiä se pirssi leimakuntoon niin päästään ponnistamaan se viikonpäästä.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hep...
Milläs jännitteellä tuo kompressori pyörii???/ Mitä tuommoinen maksoi??? Paljonko kehittää painetta??? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
vastaan osittain -stedt;n- puolesta.kompura pyörii 230v invertterin kautta ja hinta tais olla 160€ kieppeillä.tuotosta ei tietoo.paljonko tehoa toi kyseinen kompura vetäisee?
silmä on pipi ja ei oo muuta tekemistä kuin surffailla ja heittää älytötöntä kommenttii........
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nytpä käyty tuon jumissa olevan takaperän kimppuun, Kyseessä siis Lock right(1620) joka kasattu tuohon kitkaperään käyttäen Hdj:n ristitappia. Ongelmana on että lukko toimii liiankin hyvin, eli 100% lukko vaikka shimmattu lisää tilaa jo monta kertaa. Perästä otettu yhdet kitkalevyt pois kummaltakin puolelta ja laitettu tilalle tojotalta ostettuja shimmilevyjä. Kuinka "väljäksi" tuon uskaltaa säätää?? Nyt nousee ihan hyvin ruuvimeisselillä poskiratas siihen "lukon" hampaan päälle,,,,vai mikä tuon jumituksen aiheuttaa?? Täähän käyttää omia poskirattaita. Heti kun lakkaan köyhtymästä tulee kyllä paineilma taaksekkin
![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mites tuon lock raitti homman kans meni? Minkälaisilla palikoilla sen sai lopun viimein sen kitkan tilale?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan GMC Lukko | sakkoa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.09.2008 01:44 |
M: hdj 8" lukko | BÄLÄ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 26.09.2007 17:43 |
O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko | Big-Willys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.12.2006 07:16 |
lukko???? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.02.2004 22:34 |