![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kovasti oltais mekin lähdössä Ruotsin eurotrialiin ajeleen
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Nii ja Protoon eikö? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Juu just näin
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tällaisen viestin sain tänään Ruotsin teamleaderiltä Lasse Larssonilta:
I think we have a big problem with the rules about Promodified. Speciality the rules about the body. Many drivers ignore the rules today, and that´s a BIG problem. Today its about the body. Tomorrow maybe about safety, competition rules or something else. We must have rules that everybody respects.... I think it would be a good idea that the teamleaders ask some ProMod-drivers in their country how they want the class to evolve, and take with their thoughts to the meeting... Eli vapaasti käännettynä,pahoittelen mahdollisia käännösvirheitä: Promodin säännöissä tulee mahdollisesti olemaan ongelmia,erityisesti rungon osalta.Moni kuljettaja jättää ottamatta huomioon (tulkitsin että pyrkii hyödyntämään ns. "porsaanreikiä") säännöt tänäpäivänä,mikä on ongelma.Esim. tänään runko,huomenna ehkä turvallisuussäännöt,kilpailusäännöt tms.Pitäisi saada aikaiseksi säännöt joita kaikki kunnioittavat ja noudattavat.(Jotenkin tuli mieleen että tämä on ongelma varsinkin Ruotsissa,siellähän on tehty näitä ns. "spiderrunkoisia" promodeja.) Eli kaikki joilla on tai jotka ovat tekemässä promod-autoa trialiin,kertokaa mielipiteenne ja ideanne miten ko. luokan sääntöjä tulisi mielestänne kehittää/muokata jotta säännöt olisivat yksiselitteiset,selkeät ja helposti tulkittavissa.Näiden vinkkien perusteella tulisi otettua huomioon myös kuljettajien näkökulma,koska tehän siellä ajatte. Näitä esittämiänne mielipiteitä ja vinkkejä tullaan käsittelemään Eurotrial-kokouksessa 14.11. -09. Lähettäkää ystävällisesti vastauksenne tänne palstalle tai jos on enemmän asiaa niin minulle s-postiin, mika.finer@gmail.com 12.11. -09 mennessä. Suomen joukkueen teamleader,Mika Finér (Örkki) |
#5
|
|||
|
|||
![]()
mikäs ongelma siinä rungossa on?
vai tarkoittaako sitä kun koppa ei näytä sarjavalmisteiselta autolta? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Suurin ongelmahan promodeissa on ollut tuo ulkonäkö kun jotkin autot ei muistuta alkuperäistä kuin matkan päästä hyvällä mielikuvituksella,viitaten juurikin esim. ruotsalaisten joihinkin laitteisiin.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Offroad puisto saksassa... | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 04.04.2007 20:33 |
Jeep-tavaran kauppa Saksassa | Pete4WD | Linkit | 4 | 13.09.2006 21:39 |
EuroTrial | myllis | Tapahtumat | 80 | 11.08.2006 19:31 |
Saksassa offikama kallista?!? | hector | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 05.04.2006 07:57 |
Uazeja saksassa UUSIA | Calmari | Linkit | 0 | 15.09.2005 17:03 |