![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Vaihda konttoria semmoiseen missä on asiantuntevampi henkilökunta.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jos ja kun tiedät olevasi oikeassa ja sulla on kaikki tarvittavat dokumentit, älä vaihda konttoria. Samat säännöt tarvii päteä joka paikassa. Kyllä ne joutuu aikanaan nöyrtymään, edellyttäen että muutokset on asiallisesti tehty.
Nimimerkillä soan KAUS:lla leimannut.. Rekisteriote tuli lopulta postissa kotio kun sanoin että en ala siellä jatkuvasti ravaamaan selvän asian takia ja auton olette jo nähneet. Nää on vaan niin henkilökohtaisia asioita välillä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ainut, mikä tulis mieleen, niin rangen tukivarsien massat? Riittääkö takana?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
autohan on pätkä patrol etu:980kg taka:1290kg
ja range rover (-87) etu:1200kg ja taka:1505kg niin eikö asian pitäis olla päivän selvä??? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
ja se viel ihmetyttää että pitääkö olla katon taka osa paikoillaan muutos.kats..
ja jos sitä ei ole paikoillaan niin auton kokonais korkeus putoaa sallittuun mittaan...1.5cm liian korkea auto mitattuna irroitettavasta katosta. niin eikö mitta pitäis ottaa korin kiinteästä osasta???? onhan katolla irrotettavia työvalojakin, periaattessa mitan vois ottaa niistäkin kuin irrotettavasta katosta..!? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
tiputa rengaspaineet jos on noin vähästä kiinni ajat 0.3 bar niin tippuu ton 1,5 cm varmasti taitanut olla huono päivä katsmiehellä joskus itsekkin niitten kanssa väitellyt selvistä asioista jos paperit ja asiat selvillä älä luovuta
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
no huomenna näkee mitä ne on asiasta mieltä...
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Rangessa on kuitenkin amuliinista kyhätty kone, ja patrollissa valurautainen, hyvänä suorituksena pidän japsi-insseiltä sitä että saavat etuakselilta yli kakssataa kiloa pois rangeen verrattuna. Mutta hyvä että on leimattu. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
saihan siel vähän neuvotella..ottees luki nuo painot?
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
...valmistajan ilmoittamat suurimmat sallitut akselimassat löytyy kirkkaasta pellinpalasesta konehuoneesta, tuo antaa valinnan varaa jos otteeseen merkittyjen massojen mukaan onnistuu/onnistu.. oon kyl ymmärtäny et muutoksia tehdes mentäs ain tehtaan mukaan, mutmut.....
__________________
WUOKSI OFFROAD |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mielenkiintoinen sivu | ari | Chit-Chat | 3 | 14.08.2009 11:42 |
mielenkiintoinen traction bar | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2007 15:26 |
Mielenkiintoinen retkipäiväkirja | AJK | Chit-Chat | 4 | 15.03.2007 12:53 |
kysymys patrollista | jakenbj | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.11.2006 18:15 |
Mielenkiintoinen dokkari | Tomppa82 | Chit-Chat | 0 | 11.03.2006 21:10 |