![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() saihan siel vähän neuvotella..ottees luki nuo painot?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
...valmistajan ilmoittamat suurimmat sallitut akselimassat löytyy kirkkaasta pellinpalasesta konehuoneesta, tuo antaa valinnan varaa jos otteeseen merkittyjen massojen mukaan onnistuu/onnistu.. oon kyl ymmärtäny et muutoksia tehdes mentäs ain tehtaan mukaan, mutmut.....
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#3
|
|||
|
|||
![]()
nii no joo...
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Juuri kirjasin ylös omiin arkistoihini noiden omien Patrollien akselipainoja ja laitan ne samalla tännekkin muistiin ja yleiseksi valistukseksi
![]() Pätkä Patrol -82, otteessa etu:980kg taka:1290kg. Konehuoneen peltilätkässä etu:1000kg taka:1450kg Pitkä Patrol -88, otteessa etu:1170kg taka:1430kg. Konehuoneen peltilätkässä etu:1300kg taka:1550kg Noi etuakselithan on ihan samanlaiset, joten vähän ihmetyttää toi 300kg:n eroavaisuus. Voisiko selittyä pidemmän järeämmillä jousilla ja pidemmän korin suuremmalla painolla. Tarkoitus on tuohon pätkään laittaa vinssi ja aurausvarusteet, joten sen takia noi painot kiinnostaa. Viimeksi muokannut Kartse1 : 02.11.2009 22:55 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mielenkiintoinen sivu | ari | Chit-Chat | 3 | 14.08.2009 11:42 |
mielenkiintoinen traction bar | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2007 15:26 |
Mielenkiintoinen retkipäiväkirja | AJK | Chit-Chat | 4 | 15.03.2007 12:53 |
kysymys patrollista | jakenbj | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.11.2006 18:15 |
Mielenkiintoinen dokkari | Tomppa82 | Chit-Chat | 0 | 11.03.2006 21:10 |