![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Onko kukaan saanu mailina varmistuksen tästä tapahtumasta eikä pelkiä huhuja palstalta?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kukaan ei varmaan ole vielä saanut varmistuksia, mutta minä olen jutellut vkl. aikana kummankin järjestävän osapuolen kanssa.
Ja eilen sain juuri tiedon että 100% varmuudella ajot pidetään. Tänään illalla n. klo 22.00 ilmoittautuneet saavat sähköpostilla tarkempia ohjeita. Paikalta löytyy myös 5hengen sähkösauna, joka on tietysti savusaunaa huokeampi, sehän tietty lämpiää hyvinkin pian. Tuon savusaunan kanssa kun voipi tulla kiirus. Letkoja joudutaan varmaan muodostamaan kaksi, syystä että kalustoa tulee melko laidasta laitaan. Viimeksi muokannut Vilkutin : 26.10.2009 12:54 |
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole tullut vastausta, laitoin uudestaan postia järjestäjille.
|
|
||||
|
||||
![]()
no tuossa romppeeen mailissa tais olla kaikki oleellinen...
sähkösauna on lämpimänä illan, 10€ / hlö... eli sauna asiaakaan ei tarvi sen enempää miettiä. OMAT PYYHKEET MUKAAN. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mä olen lähettänyt kolme sähköpostia kahden viime viikon aikana ilman vastausta. Ei tunnu Hämeen Helmeä kiinnostavan asiakkaiden yhteydenotot. |
|
||||
|
||||
![]()
Tämä ei nyt taida olla yrityksen toimintaan liittyvä tapahtuma? Noh eiköhän sinne pääse mukaan jos on ilmoittautunut ja ottaa tarvittavan määrän käteistä. Oli tullut sähköpostia tai ei.
|
||||
|
||||
![]()
Tullaan ajeleen.
Osoite näyttäisi olevan näin: Hämeen Helmi Oy Kokous- ja elämysmatkailukeskus Kaitamontie 295 36660 Laitikkala |
|
||||
|
||||
![]()
Njoo, mul työkaluja kaikenlaisia matkassa, hitsikonetta myöten... Jos joku viittis ottaa mukaan aggrekaatin, kun mulle ei enää mahu...
![]() Meinaan jos vaiks joltain hajoo jtn, niin ihan six vaan... ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiekkapuhalluslaitteita Lainaksi Päijät-hämeen Alueelta? | HZJ73 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.07.2008 12:10 |
HIEKKAPUHALLUSTA PÄIJÄT-HÄMEEN SEUDULLA? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.08.2007 08:17 | |
o: avo kypärä! päijät hämeen alueelta | kristian | O/M/V Muut | 2 | 15.06.2007 22:54 |
SYYS-RESTAURANTAPÄIVÄT | snööri | Tapahtumat | 1 | 24.08.2006 07:24 |
Hämeen autosähkö oy ja DV 9000i häiriö | Mutamies | Chit-Chat | 8 | 18.01.2006 20:07 |