|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   koitan selvitellä tänään tai huomenna... Saunan kanssa tarvii varmaan menetellä niin että aamusta päätetään otetaanko vai ei, Ellei nyt niin moni nosta kättänsä, että halutaan maksaa tuo 400€. 
 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Eix siä se perussaunakin ollu olemassa???

__________________ Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy  " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...  Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa  Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Mä en oikein ole selvillä tästä sauna hommasta, ja kohta en mistään muustakaan...
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 

__________________ Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy  " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...  Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa  Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

ollu taas sellanen vkl. että ois pitäny olla niin kauhiassa kännissä ettei tajuais mistään mitään... olin järjestäjän juttusissa vkl. ja huomen illalla saadaan varmaan tieto ilmoittautuneiden määrästä, ehkä jopa nimet ja autot näkyviin tänne.
		 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Hiekkapuhalluslaitteita Lainaksi Päijät-hämeen Alueelta? | HZJ73 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.07.2008 12:10 | 
| HIEKKAPUHALLUSTA PÄIJÄT-HÄMEEN SEUDULLA? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.08.2007 08:17 | |
| o: avo kypärä! päijät hämeen alueelta | kristian | O/M/V Muut | 2 | 15.06.2007 22:54 | 
| SYYS-RESTAURANTAPÄIVÄT | snööri | Tapahtumat | 1 | 24.08.2006 07:24 | 
| Hämeen autosähkö oy ja DV 9000i häiriö | Mutamies | Chit-Chat | 8 | 18.01.2006 20:07 |