![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() " Voimat on poissa ja bensaa palaa putkessa" jos oikein tulkkaan, niin paukuttaa putkessa, eikös silloin vois ajatella olevan laihalla ? mites polttoainesuodattimet, polttoainepumppu, suuttimet, ilmamäärämittari jakselee ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kaipa polttoainesuodattimen voisi jo vaihtaa ja seostakin vielä kerran säädellä. Suuttimissa en uskoisi vian olevan, koska käyntihäiriö on sitä luokkaa, että yksi suutin/pytty ei sitä aikaan voi saada ja toisaalta kuulostaisi äkkipäätä uskomattomalta, että ihan yhtäkkiä useampi suutin voisi mennä tukkoon ja sitten taas aueta ja taas tukkeutua. Jaa, mutta eikös se ruiskutus tapahdu puolittain eli 4 pyttyä kerrallaan? Silloin voisi tietenkin olla, että kosketusvika on jomman kumman puolen ruiskunohjauksessa ja se saa liian vähän ainetta ja seos ei syty kuin vasta putkessa... Olenko ihan hakoteillä? Tämähän voisi selittää miksi käy hyvin kylmänä: lisäainettahan pukataan jo sinne imukammioon ja niin kauan kuin sinne tulee tavaraa kaikki pelaa, mutta kun lisäruiskutus loppuu, niin käyntiongelmat alkavat. Pitääpä tsekkailla. Kiitokset tähän saakka. Rangemies |
#3
|
|||
|
|||
![]() Range kansLainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Onhan imusarjan pultit varmasti kiini? Tuppaavat löystymään ja aiheuttaa myös em. oireta!
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuopa pitää vielä tarkistaa. Ois meinaan helppo ratkaisu...
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Löystyykö ne ihan niin että sen tuntee kun vääntelee sarjaa edestakaisin vain onko se vain momenttiavaimen kanssa väänneltävä kaikki pultit?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tsekkaa ihan ensimmäisenä kaikki mahdolliset imuvuodot! Siihen se tuo imusarjan pultitkin liittyy. Kuulostaa kovasti nimittäin imuvuodolta jossain.
__________________
-TimoV Range Rover Sport 2.7d SE, 2007 BMW 520xda, 2016 Mercedes-Benz ML55AMG, 2002 Linhai 500 IRS, T3 2016 Range Rover 2.5dse 1998(ex) Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex) Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex) |
#8
|
||||
|
||||
![]()
jarrupuhastus tms sprayta imusarjan liepeillä kun kone käy, löytyy vuodot helposti
p.s varo kipunoita ![]() vesikin muuten käy tuohon imuvuodon etsintään, esim suihkepullosta
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Läjän mystinen vika? | Suitsa-Man | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 29.12.2009 07:03 |
Mystinen ABS-vika | rhm | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.08.2009 19:41 |
SJ mystinen sähkövika | Caddy | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.04.2008 18:34 |
Pajeron mystinen vika?? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 25.01.2008 00:16 |
bj:n mystinen NAKS | ya3 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 17.09.2007 19:44 |