![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei kai ne mihkään katoa, vaan tyhjäkäynnillä löytyy toi vääntö sitten kierroksilla kovempaa mutta paikat taitaa rupee hajoomaan. Eikös alk per manuskassa ole että vinssataan 4v tyhjäläynnillä? jaha olipas taas puutaheinää ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ja lisää puutaheinää.
Eli liekkö se teho jolla sitä kestää kuormittaa??? Ja jos mennään hiusten halkomiseen niin vääntö mitataan Newton(kilo)/metri,ja teho on taasen vääntö kertaa kierrokset,eli kun välitys suurenee niin teho pienenee(ja tietenkin vissin vetovoima kasvaa) No tuosta ei varmaan ollut apua kenellekkään,kunhan viisastelin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin ulosoton kestävyys? | jampeli | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.08.2009 21:47 |
O:Lj ulosoton vivusto | Micco | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 20.04.2006 18:57 |
O/61/lj ulosoton käyttövipu | Heikki L | O/M/V Muut | 3 | 14.05.2005 21:00 |
O: Ulosoton keppihässäkkä Lj / Rj | O/M/V Muut | 6 | 14.01.2005 22:24 | |
Ulosoton kierrokset | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.04.2003 11:20 |