Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.08.2009, 13:28
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 788
Perusasetus

Suzukin ulosoton kestävyys?


Hakua käytin mutta ei löytynyt oikein vastauksia. Kestääkö se sj410 ulosotto mekaanista vinssiä? onko kukaan kokeillut?

Mulla se ulosotto pyörii vie hitaammin kuin vakio kun edessä on etuvedon laatikko, eli välitystä ei tarttisi enään paljoakaan hidastaa jos rakentaisi itse taakse mekaanisen vinssin. Tietty siellä on varmaan liikaa vääntömomenttia sitten jo ettei ulosoton rattaat kestä senkään vertaa?

Sähkövinssiä en haluaisi kun tuntuu olevan niin epäluotettavia.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.08.2009, 13:48
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.265
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jampeli Näytä viesti
Hakua käytin mutta ei löytynyt oikein vastauksia. Kestääkö se sj410 ulosotto mekaanista vinssiä? onko kukaan kokeillut?

Mulla se ulosotto pyörii vie hitaammin kuin vakio kun edessä on etuvedon laatikko, eli välitystä ei tarttisi enään paljoakaan hidastaa jos rakentaisi itse taakse mekaanisen vinssin. Tietty siellä on varmaan liikaa vääntömomenttia sitten jo ettei ulosoton rattaat kestä senkään vertaa?

Sähkövinssiä en haluaisi kun tuntuu olevan niin epäluotettavia.
Kyllähän se niin on, että se PTO on siellä ihan verotussyistä ollut varusteena, eikä sitä suunnitellessa ole varmasti ollut päällimmäisenä mielessä kestävyys... Eli rihkamaahan se vähän on, mutta on siihen nähty mekaanisia vinssejäkin liitettävän. Tosin en muista kuinka hyvin nämä systeemit ovat sitten loppupeleissä toimineet.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.08.2009, 17:49
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Viestit: 1.097
Perusasetus

Terve !

Mää pyörittelin 410:n ulosotolla Toyon mekaanista vinssiä , ja oli juurikin sijoitettuna taakse .
Kyllä se kesti kiskoa Suikan suosta kun suosta ...muistaa käyttää pylpyrää välissä...

Vedettiimpä sillä yksi cruiserikin ojasta , tosin silloin oli etu(sähkö)vinssin vaijeri puussa kiinni ... Ei pysynyt enään Suikka käsijarrun varassa

Tässäkin on taas muistettava , että kun voima loppuu nii ei kannata hakea isompaa lekaa ...koska kusipäisellä toiminnalla särkee kaiken ( Ja on omakohtaisia kokemuksia !!!)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.08.2009, 20:54
Teme Teme ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.03.05
Sijainti: Oulunsalo
Viestit: 346
Perusasetus

Eiköhän tuo, suskan oman moottorin voiman kestä.. Tuskin sitä ihan koristeeksi on laitettu.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.08.2009, 21:47
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.175
Perusasetus

Olempa nähny protoluokkaan tehdyn virityksen jossa oli kaksi susukin jakolaatikkoa ja oli toisesta otettu voima toiseen justiinsa ulosoton kautta.
Ja tais siinä olla jokku 36 tuumaset svamperit alla ja tais se jotain kestää.
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyota LJ 70 ulosoton kierrosluku ? Topi1982 Tekniikka & Jutustelu 2 13.03.2007 22:15
O:Lj ulosoton vivusto Micco O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 20.04.2006 18:57
O/61/lj ulosoton käyttövipu Heikki L O/M/V Muut 3 14.05.2005 21:00
O: Ulosoton keppihässäkkä Lj / Rj O/M/V Muut 6 14.01.2005 22:24
Ulosoton kierrokset Tekniikka & Jutustelu 0 09.04.2003 11:20


Sivu luotu: 08:00 (GMT +2).