![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvälle näyttää!!!!
![]() Täsmäsää - Hämeenlinna ![]() Aurinko nousee 08.05. Aurinko laskee
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Osoite!Lainaus:
Ahvenisto Race Circuit Poltinahontie 47 13130 Hämeenlinna t.Ismo Ämmä
|
||||
|
||||
![]()
Sitähän pitääki lähtee oikee apukuskiks huomenna......ja viel stanuun ja suzukin kyytiin....pelottaa jo valmiiks
![]() ![]() ![]() ![]() Mites onks radasta vielä mitään kuvatuksia??? Ei millää malttais odottaa huomiseen saakka ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia osoitteesta. Täältä Mikkelin seudulta tulee 10 henkeä bussilla katsomaan kisoja...makkaranpaistopaikkaa?? Omat juomat mukana...
|
|
|||
|
|||
![]()
Voihan jummi jammi. En pääse paikan päälle on vähän muuta menoo. Mutta toivottavasti palstalle tulee kuvia ja videoo.
|
|
||||
|
||||
![]()
Lahdesta tulee yks 4hengen porukka eli tupaten täysi kuorma SJ:lle.
Itse tässä just suren kun ei ole videokameraa... just tulin kärkkäseltäkin kotio, sieltä ois löytyny joku asiallinen kamera tohon käyttöön. Viimeksi muokannut Vilkutin : 16.10.2009 18:24 |
|
||||
|
||||
![]()
Melkein meinasin muuten jo suunnata Alastaroon...
![]() Noo.... |
|
||||
|
||||
![]()
pettymys ois voinnu olla aika suuri
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
meiltä lähtee kyllä pentaxin digijärkkäri, tässä just mietitään että ajaisko vajaat parisataa kilsaa, tässä iltatuimaan ni ois videokamerakin
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kuuluu yleissivistykseen tietää missä on ahvenisto.
|
|
|||
|
|||
![]()
Lahti-Padasjoki akselilta tulee 3hlö videokamera mukanaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
samaan kyytiin pomppaa vielä kaks...
|
|
||||
|
||||
![]() Tulossa ollaan
Olikos osallistuja listaa jossakin näytillä?
|
|
||||
|
||||
![]()
EKALLA SIVULLA
![]()
|
||||
|
||||
![]()
pääskyniemen porukassa tullaan ja reproa opastettu oikeaan suuntaan
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
pääseekö varikolle autolla`? vai mihin parkkeerataan
|
|
|||
|
|||
![]()
Mennäänkö me Ramilla vai Hiluxilla? Hiluxissa on ainakin tiivis tunnelma, jos meitä on viisi.
|
|
||||
|
||||
![]()
voisitte te kyllä hlx. ulkoiluttaa vähän...
![]() ei tossa susukissakaan liikaa tilaa jää kun 4ä ukkoa kömpii sisään.. |
|
|||
|
|||
![]()
Pelit lähtökunnossa Aamulla matkaan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jare: Radasta ei ole ollut kuvia kun sitä vasta rakennetaan! Ratatiimi on päässyt tekemään sitä vata iltapäivällä ja tekee sitä parhaillaan ja vielä pitkään!
Se joku joka parkkipaikkaa kysyi: Varsinainen ajorata on varikolla joten sinne ei ole yleisön ajoneuvoilla asiaa. Kilpailun johtajan mukaan paikalla on opastuskyltit yleisöparkista. Käytännössä autot ajetaan normaalin pääsisäänkäynnin ohi n150m ja siitä kääntyminen vasempaan. Siitä autot ohjataan pääsuoralle ja viereiselle hiekka-alueelle mihin on parkki järjestetty. Pyrkikää varaamaan valmiiksi oikea summa pääsylippua varten niin nopeutatte porukan sisäänpääsyä. Hintahan oli 10€/naama ja alle 12v ilmaiseksi. Näyttävän näköisen radan oli tehnyt LaaLaa kumppaneineen RC-autojakin varten! Hyvää settiä tulossa! ![]() Muistakaa vaan tulla paikalle! ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kerros Panzer, mites toi invaparkki??? Ei kai kauheen kaukaa jouru könyymään???
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Laitetaanpa muutamat maisemakuvat radanrakennusvaiheesta, mikään paikka ei tainnut olla tuossa vaiheessa noin 20 aikohin valmiina. Mutta kyllä ne sieltä rakentuvat varmaan vieläkin;)
Rata-aluehan sijaitsee keskellä normaalia rataa, jolloin yleisö pystyy helposti seuraaman kaikkea tapahtuvaa vähän ylempää. Eli kaikki jaksot näkee yhdestä paikasta. ![]() Ihan helppoa ajelua varmaankin tällä pätkällä, ei näytä pahalta edes stanuluokalle... ![]() Toinen kuvakulma ehkä antaa vähän kuvaa mitä saattaa olla tulossa;) ![]() Ja eihän tälläistä kisaa voi järjestää ilman muutamaa autoa joiden yli ajetaan. ![]() Se on aina niin sydäntä lämmittävä näky nähdä tuhoontuomittu bemari ja volkkari rivissä. ![]() En ole ihan varma onko tämä pätkä vai romuläjä. Kyllä tuo nyt minusta olisi ihan stanuille sopiva;) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Aika monta liian terävää kohtaa tossa romuläjässä. Toivotaan, ettei kellään mene rengasta.
|
|
|||
|
|||
![]() Parit kuvat![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
Trial ajovarusteet | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2009 14:17 |
TRIAL KYSYMYKSIÄ??????? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 61 | 11.04.2006 15:19 |
Korinvaihto ja trial. | RST | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2006 22:33 |
Seuraava Trial? | Jyrppa-88 | Tapahtumat | 0 | 04.07.2003 10:04 |