![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Jare: Radasta ei ole ollut kuvia kun sitä vasta rakennetaan! Ratatiimi on päässyt tekemään sitä vata iltapäivällä ja tekee sitä parhaillaan ja vielä pitkään! Se joku joka parkkipaikkaa kysyi: Varsinainen ajorata on varikolla joten sinne ei ole yleisön ajoneuvoilla asiaa. Kilpailun johtajan mukaan paikalla on opastuskyltit yleisöparkista. Käytännössä autot ajetaan normaalin pääsisäänkäynnin ohi n150m ja siitä kääntyminen vasempaan. Siitä autot ohjataan pääsuoralle ja viereiselle hiekka-alueelle mihin on parkki järjestetty. Pyrkikää varaamaan valmiiksi oikea summa pääsylippua varten niin nopeutatte porukan sisäänpääsyä. Hintahan oli 10€/naama ja alle 12v ilmaiseksi. Näyttävän näköisen radan oli tehnyt LaaLaa kumppaneineen RC-autojakin varten! Hyvää settiä tulossa! ![]() Muistakaa vaan tulla paikalle! ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kerros Panzer, mites toi invaparkki??? Ei kai kauheen kaukaa jouru könyymään???
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
Trial ajovarusteet | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2009 14:17 |
TRIAL KYSYMYKSIÄ??????? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 61 | 11.04.2006 15:19 |
Korinvaihto ja trial. | RST | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2006 22:33 |
Seuraava Trial? | Jyrppa-88 | Tapahtumat | 0 | 04.07.2003 10:04 |