#1
|
|||
|
|||
Perän kesto ( ja lootan)Millaisia kokemuksia on kisa/katusliksien käytöstä ja perän kestävyydestä ja minkälaisella moottori/teho/vaihteisto yhdistelmillä. Joillain kuulemma ei kertakaikkiaan kestä isoja tehoja manuaalilla ja tiuhalla perällä - mutta onko toisenlaisia kokemuksia?
|
#2
|
|||
|
|||
Katuslickseillä kolme kisaa sekä kadulla katurenkailla n. 5tkm eikä ole hajonnut. Perä -68 327 4spd vakio 3.37 välityksellä, ajettu tuntematon määrä, ei tietäkseni koskaan avattu. Moottori 454 vapari, aski TH-350, tehoja sen verran että katusäädöissä kulki 11.0. Parissa kisassa oli vielä n. 100hv tehokkaampi kone kiinni, eikä siltikään rikki. Katsotaan jatkossa miten kestää turbojen kanssa, monen jenkkilän pään harrastajan mielestä jo tuo 11.0 on riskirajoilla.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lootan ääni? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.11.2007 23:27 | |
2wd King-Cab lootan räjäytyskuvat | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.10.2005 15:02 | |
Porttalien kesto?? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.09.2005 09:06 | |
MTR:n kulutuksen kesto? | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 13.03.2005 12:31 |
Lootan sopivuus th350-th400 | coupe | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 24.09.2003 13:35 |