Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #38  
Vanha 06.08.2003, 10:07
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Moi!

Seuraava tieto pätee ainakin vuosimalliin 1885

Lisäflekti (jäähdyttäjän edessä)toimii seuraavilla lämpötia-alueilla

flekti lähtee päälle 246f (120C)
flekti sammuu lämpötilassa 230f (111C)
toleranssin ollessa 6f

Kytkimen tyyppi on FAN SWITCH TS82

Sattuu hyllyllä olemaan tuollainen uusi kytkin ja sain mittaamalla koejärjestelyin arvot 127C ja 111C.

Tiedot sain sähköpostilla ko kytkimiä valmistavata yrityksestä
(Standard motor products) rapakon takaa.

Itselläni korkein lämpötila oli helteillä liikennevaloissa 112C (tuolloin ilmastointi ei ollut päällä) muutoin kaupungissa ajettaessa 93C - 105C. Maatiellä 91C - 93C.

Lisäflektin toiminnnan voi tarkistaa maadoittamalla kytkimeen menevän piuhan virran ollessa päällä. piuha lähtee irti puristamalla liitintä (älä vedä väkisin). Ei siis olisi vaikeaa laittaa rosvoliitoksella piuhaan johtoon, jonka vetää kojelautaan katkaisijalle (+ maadoitus) ja flekti toimii haluttaessa vähentäen henkistä kärsimystä joka johtuu "liian" korkeasta lämpötilasta =).

T JPSH

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki 1.0 moottorin lämmöt mettäsika Tekniikka & Jutustelu 12 22.10.2009 15:19
Lämmöt kuormaa vetäessä? dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 1 23.07.2006 10:35
Moottorin lämmöt SKO Tekniikka & Jutustelu 3 09.03.2006 16:50
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? lepuska Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2005 23:22
Halpa tarkistus:Lämmöt sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 1 16.04.2004 09:30


Sivu luotu: 01:04 (GMT +2).