![]() |
![]() |
#38
|
|||
|
|||
![]()
Moi!
Seuraava tieto pätee ainakin vuosimalliin 1885 Lisäflekti (jäähdyttäjän edessä)toimii seuraavilla lämpötia-alueilla flekti lähtee päälle 246f (120C) flekti sammuu lämpötilassa 230f (111C) toleranssin ollessa 6f Kytkimen tyyppi on FAN SWITCH TS82 Sattuu hyllyllä olemaan tuollainen uusi kytkin ja sain mittaamalla koejärjestelyin arvot 127C ja 111C. Tiedot sain sähköpostilla ko kytkimiä valmistavata yrityksestä (Standard motor products) rapakon takaa. Itselläni korkein lämpötila oli helteillä liikennevaloissa 112C (tuolloin ilmastointi ei ollut päällä) muutoin kaupungissa ajettaessa 93C - 105C. Maatiellä 91C - 93C. Lisäflektin toiminnnan voi tarkistaa maadoittamalla kytkimeen menevän piuhan virran ollessa päällä. piuha lähtee irti puristamalla liitintä (älä vedä väkisin). Ei siis olisi vaikeaa laittaa rosvoliitoksella piuhaan johtoon, jonka vetää kojelautaan katkaisijalle (+ maadoitus) ja flekti toimii haluttaessa vähentäen henkistä kärsimystä joka johtuu "liian" korkeasta lämpötilasta =). T JPSH Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki 1.0 moottorin lämmöt | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.10.2009 15:19 |
Lämmöt kuormaa vetäessä? | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.07.2006 10:35 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? | lepuska | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2005 23:22 |
Halpa tarkistus:Lämmöt | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 16.04.2004 09:30 |