![]() |
![]() |
#35
|
|||
|
|||
![]()
Vai korkealla??
No joo tulihan sekin koettua. Hihnan kiristäjän rullapallo hajosi, vesipumppu lakkasi pyörimästä ja hetkessä lämmöt oli karanneet yli 129 asteen. No nyt selvitellään mitä kaikkea meni rikki (kiristäjän rullapallo ja hihna on jo vaihdettu, uusi jäähdyttäjä tilattu). Toistaiseksi näyttää siltä etteivät kannen tiivisteet ehtineet kärvähtää (ei vettä öljyn seassa tai öljyä jäähdytysvedessä). Saapi nähdä kun jäähdyttäjä viimein on asennettu ja saadaan kone kunnolla käyntiin. ä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki 1.0 moottorin lämmöt | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.10.2009 15:19 |
Lämmöt kuormaa vetäessä? | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.07.2006 10:35 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? | lepuska | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2005 23:22 |
Halpa tarkistus:Lämmöt | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 16.04.2004 09:30 |