Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #33  
Vanha 31.07.2003, 19:13
ZR1 ZR1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.02.02
Sijainti: .
Viestit: 220
Perusasetus

Kyselin tuota kriittistä rajaa.. Eli 120C yli ei olisi hyvä päästää.

118C on jo käyty.. Maantiellä ehkä 105C.

Aikaisemmin käynnistyvät puhaltimet helpottavat varrmaan kaupunki lämpöä, mutta todellinen apu tulee varmaankin vasta isommasta/tehokkaammasta jäähdyttimestä. Toki vanhankin voi pestä/puhdistaa.

Luulen, että BeCoolin jäähdytin on seuraava askel. Lämpöongelma varmaankin poistuu, kun helteet loppuvat.. Mutta sama ruljanssi lienee edessä taas ensi kesänä hellepäivinä.

Tulipahan todistettua, että tieto lisää tuskaa.. Kun lämmöt näkee C asteina tarkasti tuntuu se paljon pahemmalta..

Pulassa ollaan, jos Himoksen cruising on matelua..


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki 1.0 moottorin lämmöt mettäsika Tekniikka & Jutustelu 12 22.10.2009 15:19
Lämmöt kuormaa vetäessä? dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 1 23.07.2006 10:35
Moottorin lämmöt SKO Tekniikka & Jutustelu 3 09.03.2006 16:50
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? lepuska Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2005 23:22
Halpa tarkistus:Lämmöt sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 1 16.04.2004 09:30


Sivu luotu: 08:45 (GMT +2).