![]() |
![]() |
#33
|
|||
|
|||
![]()
Kyselin tuota kriittistä rajaa.. Eli 120C yli ei olisi hyvä päästää.
118C on jo käyty.. Maantiellä ehkä 105C. Aikaisemmin käynnistyvät puhaltimet helpottavat varrmaan kaupunki lämpöä, mutta todellinen apu tulee varmaankin vasta isommasta/tehokkaammasta jäähdyttimestä. Toki vanhankin voi pestä/puhdistaa. Luulen, että BeCoolin jäähdytin on seuraava askel. Lämpöongelma varmaankin poistuu, kun helteet loppuvat.. Mutta sama ruljanssi lienee edessä taas ensi kesänä hellepäivinä. Tulipahan todistettua, että tieto lisää tuskaa.. Kun lämmöt näkee C asteina tarkasti tuntuu se paljon pahemmalta.. Pulassa ollaan, jos Himoksen cruising on matelua.. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki 1.0 moottorin lämmöt | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.10.2009 15:19 |
Lämmöt kuormaa vetäessä? | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.07.2006 10:35 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? | lepuska | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2005 23:22 |
Halpa tarkistus:Lämmöt | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 16.04.2004 09:30 |