![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ettet sattunu ajelee lauvantai iltana tuol tikkurilassa tuli samannäkönen bj vastaan ?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
sitten näitä on useempikin samanlainen!
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
2H -moottorin antureista hiukan kysyttävää...
Öljynpainekellon takana oleva anturi on mikä? (pyörintänopeus anturi?) Moottorin päällä oleva anturi on mikä? ( hehkutulppien etupuolella )? Termostaattikotelossa ilmeisesti moottorin (jäähytinnesteen) lämpötila-anturi!? Kytkinkopan laidassa kuskin puolella on vissiin kierrosnopeusanturi? Hehkuista... Ilmeisesti 2H:ssa hehkujen virtapiuha tulee tuohon liittimeen mikä on imusarjavastusten ja hehkutulppien virtakiskon väliseen "lattaan"? Mitenkäs tuonkin nyt ratkaisesi, kun tähän berttaan on rakennettu nappihehku, joka oli B-motissa kyketty suoraan tuohon hehkutulppien virtakiskoon. Suurin ihmettelyn aihe onkin sitten Edic! Kuinka tämä on yleensä ratkaistu? Yhdistelemällä BJ:n johtosarja HJ:n edic:iin. Vai korvaamalla 2H:n edic bj:n omalla!? HJ:n laturissa (ulkoisella säätimellä) on vain 3-napainen liitin päällä. BJ:ssä taisi olla parikin eri liitintä laturin perässä. Onkos jollain tietoo tuosta kytkennästä? |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Miten lyhyeksi jäi takakartaani 5-lovisella lootalla? Kuvaa?
__________________
- eskimo kaenuusta |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
omassa jää tämän mittaseksi, reilu 10cm putkee |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Harmi kun hiukan tunteella joutunu rakentelemaan tätä, ko ei ollu nähtävänä kenenkään projektia.Alkaa olla sähköjä vaille valmis...toivottavasti ![]() Syyläri otettu hiukan eteenpäin, mutta silti jää aika niukasti tilaa. Katotaan nyt lähteekö tuo rupeli vaihtoon. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Paketti on nyt tosissaan kasassa ja ensimmäiset 120km takana. Turbonki taisi olla tuohon ihan OK, kun pakopaineetkaan ei ahtoja korkeammalle nouseet. Toki vasta noin 0,6 ahdoilla kokeilin. Hiukan säätämistä ja kokeilua pitää jatkaa, syöttöä en raskinu vielä lisäillä ko pari kierrosta
![]() Öljynpaineet nousi aivan toisille lukemille, mitä tuossa B-motissa. Lämpöselläkin koneella näytti olevan noin 1,2 mekaanisella mittarilla mitattuna (samalla ajolla B-motissa oli noin 0,5 ). Jotta kaikki ei ois liian hyvää, niin vaihelaatikossa varmaan jotain häikkää 5-vaihteella. Koeajo lenkki silloin kone- /laatikkopaketin oston yhteydessä ei vissiin tarpeeksi kattava...prkl. Nimittäin 5-vaihteella tuntuu laatikko alkavan "rallattamaan", noin 80 vauhissa, muilla vaihteilla ei moista ole havaittavissa!? Ken tietää valaiskoon, onko tuohon tehtävä kuinka iso remontti!? Uskaltaako tuolla nyt ajella, esim jos ei tuota 5-vaihetta käyttäiskään!? Edit: Siis noi öljynpaineet olivat siis tyhjäkäyntipaineita Viimeksi muokannut mikkohen : 25.10.2009 20:42 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:LJ rojekti | tomikoo | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 15.06.2008 15:37 |
| töpöhiluski rojekti | Holle | Maasturiprojektit | 47 | 13.01.2008 15:48 |
| Hilu Rojekti | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.05.2006 11:10 |
| M: Traktori vaikka pihatöihin!!/LINKIT KUVIIN | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 23.12.2005 20:53 |
| levyt taakse bj40,linkki hdj 80 periin? | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 05.09.2005 16:29 |