![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Syylliseksi osoittautui puola, joka ei antanut kunnon kipinää. Tuota kaasarin puoli oiretta ei varsinaisesti ollut, kun mulla on vain yks iso... (ehjät römppäset on paremmat)
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Uus puola Karaasista (Bosch) ja taas pääsee!!!! ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#3
|
|||
|
|||
![]()
kaasarit puhdistin ja laittelin ne hyvin mutta mulla kävi mielessä että se voi olla siinä puolassa se vika ku ihan kipinä vialta se vaikuttaa ja se tuli moottorin pesun yhteydessä muistaakseni eli otti vähän kosteutta puola ja mänt hör mitättömäksi. häätyy se puola alkaa tuohuamaan ja vaihtamaan nii saa senki poistettua mahd vikalistalta. mitä kaasareita ootta laittanu korvaus kaasareiksi ja millaset muutokset tuli imusarjaan?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei kannata römppäsiä vaihtaa mihinkään kaasariin, jos ajelet maastossa.
Ainoa toimiva muutos on ruisku. Omassa on Carter AFB + Edelbroc imusarja, ei voi suositella epätasaiselle.
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#5
|
||||
|
||||
![]() DIY ruisku Rangeen
Edelbrock imusarja on hyvä pohja ruiskukonversiolle. Omaani tein 2003 ruiskun GM:n TBI osista. Tarinat löytyy alla olevasta linkistä.
http://www.kolumbus.fi/juha.niinikoski/Rover/Rover.htm Mulla on muutama ylimääräinen Edelbrock / TBI ruisku adapteri jos joku innostuu tekemään tällaista muutosta omaansa. Tässä kuva adapterista. http://www.kolumbus.fi/juha.niinikos...er/intake1.jpg t. Juha |
#6
|
|||
|
|||
![]()
ei saakeli lähteny käyntihärö minnekkään vaikka on uus puola ja kaikki. käynti ei kummene vaikka säätäis sytkää mihin päin ja sama jatkuu edelleen. seuraavaksi ajattelin ottaa kannet pois ku epäilen että venttiili kantaa tai/ja kannentiiviste palanut..... En tiiä kannattaako mutta näin ens silmäyksellä ei pitäs olla kovin vaivalloinen operaatio. VAI???
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ajan saatossa sitten purin tuon moottorin ja totesin käyntihäiriön syyksi täysin loppuunkuluneen nokan. Eli kannattaa tarkistaa ainakin keinujen liikematka venttilikoppien alta, on helppo ja nopea tapa. Otat vain puolan johdon irti ettei lähde käyntiin ja vaikka startilla pyörittäen katsoo että miten keinuvivut liikkuu. Nostoja oli muistaakseni luokkaa n. 10 mm, mitä venttiilin tulisi liikkua.
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki sj 410 käynti | kivari | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 07.12.2010 17:24 |
Webbimailissa häiriö 11.06.2009 | Lars | Uutiset | 0 | 11.06.2009 21:35 |
xj käynti? | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.07.2008 19:46 |
Hämeen autosähkö oy ja DV 9000i häiriö | Mutamies | Chit-Chat | 8 | 18.01.2006 20:07 |
Vieraissa käynti | Lars | Romance and Relationships | 0 | 13.08.2002 19:20 |