![]() |
![]() |
#27
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä itselläni on nyt käyty ennätys lukemissa. Auton ulkona lämpötila näytti +32 ja koneen lämmöt nousi kaupunki ruuhkassa +116C Eli kyllä nyt alkaa hirvittämään.Eikä edes kaksi flektiä saanut ruuhkan aikana putoamaan ollenkaan.
Olen kaiken vaihtanut jopa vesippumppu,termostaatti, nesteet (öljyt,jäähdytinnesteet), flektin releet, syylari on putsattu. Ei tässä enää voi muutakuin kohta vaihtaa syylari. Normaali ajossa ja tavallisella +25 helteillä niin lämmöt on siinä 92-97. En koskaan ole nähnyt alle 90 lukuja jos pidempään olen ajanut. Ei mieleen tule muutakuin syylarin vaihto koska flektit ainakintoimivat ja ilmastointi on koko ajan päällä eli ei sekään voi vaikuttaa. Kumma juttu kun toisilla nuo lämmöt ovat noinkin alhaisia. T:Mika -The Heartbeat of my Corvette is winning- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki 1.0 moottorin lämmöt | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.10.2009 15:19 |
Lämmöt kuormaa vetäessä? | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.07.2006 10:35 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? | lepuska | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2005 23:22 |
Halpa tarkistus:Lämmöt | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 16.04.2004 09:30 |