Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 30.07.2003, 13:34
MIC4-90 MIC4-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Kyllä itselläni on nyt käyty ennätys lukemissa. Auton ulkona lämpötila näytti +32 ja koneen lämmöt nousi kaupunki ruuhkassa +116C Eli kyllä nyt alkaa hirvittämään.Eikä edes kaksi flektiä saanut ruuhkan aikana putoamaan ollenkaan.

Olen kaiken vaihtanut jopa vesippumppu,termostaatti, nesteet (öljyt,jäähdytinnesteet), flektin releet, syylari on putsattu. Ei tässä enää voi muutakuin kohta vaihtaa syylari.
Normaali ajossa ja tavallisella +25 helteillä niin lämmöt on siinä 92-97. En koskaan ole nähnyt alle 90 lukuja jos pidempään olen ajanut.

Ei mieleen tule muutakuin syylarin vaihto koska flektit ainakintoimivat ja ilmastointi on koko ajan päällä eli ei sekään voi vaikuttaa.

Kumma juttu kun toisilla nuo lämmöt ovat noinkin alhaisia.

T:Mika

-The Heartbeat of my Corvette is winning-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki 1.0 moottorin lämmöt mettäsika Tekniikka & Jutustelu 12 22.10.2009 15:19
Lämmöt kuormaa vetäessä? dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 1 23.07.2006 10:35
Moottorin lämmöt SKO Tekniikka & Jutustelu 3 09.03.2006 16:50
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? lepuska Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2005 23:22
Halpa tarkistus:Lämmöt sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 1 16.04.2004 09:30


Sivu luotu: 19:59 (GMT +2).