![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ja asiaan; Kyllä risukelallakin menee aika pitkälle, Vitaraa kiusannut mettässä lakisääteisillä kumeilla 235/75 15" talvikelillä ja meni aika moneen paikkaan, mihin hirvestäjän ei tarvitse päästä! ![]()
__________________
RASOR |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tosin luolajahdissa tärkein aseistus on repussa kulkeva lopetusase ja hirvikoirahommissa, kun matkassa on kivääri, mieluiten jätän auton vaikka pikitien laitaan ja liikun jalan, niin saa itsekin hyötyliikuntaa. Raatoa kaheikosta naaratessa taas on hyvä päästä autolla melko liki, tai se ainakin helpottaa kummasti. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Nettiauton haku paljastaa aika hyvin vaihtoehdot kun naputtelet sinne antamasi hinta,kilometri ja ikävaatimukset.
Kun luotettavuutta painotit niin jäljellehän jää japsit. Kun tarkoitus lumessa kaahlailla ja kai venettä nostella niin alennusvaihdetta tarviit eli cityt tipahtaa. Jäljelle jää jokunen pajero ja terraanot. Valitse kumpi miellyttää enempi. Metsästyslaki kieltää metsästysaseen kuljettamisen maastossa eli tien ulkopuolella. Maaston määritelmä kait aika selkee eli tien ja ojan ulkopuolinen alue mutta milloinkas tie katsotaan muuttuvan maastoksi. Talvellahan ajellaan auraamattomia teitä moottorikelkoilla luvallisesti. |
#4
|
||||
|
||||
![]() pointsi pajelle...
itte luokittelen itsen suht paljon metsästystoiminassa mukana olevaksi ja alla on kierroksessa jo toinen pajero. entinen oli 2.5 td ja nykyinen 2.8td ic joka on ihan kelvollinen metsäautoteille ja kuljettaa pitkiäkin matkoja koko perhettä ja koiraa. puhti ei lopu vaikka perään laittaa isompaakin kärriä... lisäks muutoskatsastuksella saa alle laittaa 33" renkaat joten sen puolesta maavaraa tulee lisää hieman... kallis se on pitää mutta mikäs täällä maailmassa olis ilmaista...
![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Onko kukaan ottanut huomioon näitä neliovi avolavoja. Metsästä kun hakee hirven/peuran ruhoa, niin ei tarvii leikkiä kärryn kanssa tai pilata sisustaa. Silti mahtuu 4 ukkoa kyytiin. Monessa on lukkojakin. Takajousituksen kovuus voi jotakuta haitata mutta mitä noilla olen itse ajanut, niin eipä ole rasittanut liikoja. Vetopainoa riittää. Kaikki yleisiä merkkejä joten huolto ja varaosat edullisia. Eikä tuollaisen modifiointi pahempaakin maastoa ajtellen ole mikään ongelma. Onhan noilla avolavoilla ajettu ties missä risukeuloja tai ei.
Esim. Fordin Rangeria saa alle satkun ajettuna 15-18 tonnin hintaan. Nissanin Navarat samassa hintaluokassa hiukan enemmän ajettuja. Mitsun L200 on mielestäni ylihinnoiteltu. Tuohon hintaan ovat jo yli 200tkm ajettuja. Hiluxin ostajat eivät nettiauton perusteella ole ymmärtäneet ton neliovisuuden päälle hölkäsen pölähtävää. http://www.nettiauto.com/ford/ranger/2815589 http://www.nettiauto.com/nissan/navara/2844587 http://www.nettiauto.com/mitsubishi/l200/2838064 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vinssin asennus keskelle autoa | MOGGI | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.07.2007 08:33 |
Tunnistaako kukaa autoa??? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.02.2007 20:30 |
Mitä autoa suosittelette offikäyttöön? | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 15.01.2006 17:44 | |
Missä korjata ja rakentaa autoa | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 06.11.2005 15:11 |
ostamassa käytettyä autoa. | Chit-Chat | 7 | 03.09.2005 11:06 |