![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Mä vetoon kans siihen, että tulisin, mutta kun Pauli ei ole korjannut mun autoa... ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Pauli katsoi ja mä teinLainaus:
Mut se käy ja kukkuu ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän me tulla koko perheen voimin kun sain ton vaimonkin ylipuhuttua
![]()
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
KIITOS järjestäjille ajokerrasta oli sää kohdallaan ja muutenkin kivaa taas möyriä!
Jarille ja Rikulle kiitos ajoseurasta kaikille riitti nyt puuhaakin tälläkertaa ![]() t:sami, sampo,antsu,lilly ja VOLVO
|
|||
|
|||
![]() Kuulas syksyinen ajopäivä
Ajelut ajeltu ja porukka päässyt kotiin ja kaikki ihan ajamalla, tai ainakin melkein
![]() Ajopäivä oli mitä parhain ja kuulaan pakkasaamun jälkeen aurinko paistoi paria kuuroa lukuunottamatta melkein koko päivän. Viimeisten poistuessa alueelta vettä sitten saatiinkin oikein kunnolla. ![]() Kiitoksia osanottajille, ulkoilijoille, nuotioseuralle ja nelijalkaisillekin kävijöille joita olikin enemmän kuin aikoihin ![]() Seuraava ajokerta 17.10. osuu valitettavasti Ahveniston OffiTrialin kisapäivälle, mutta siitäkin huolimatta Kulmassa ajellaan jos riittävästi kiinnostuneita riittää. MP |
|
|||
|
|||
![]() kiitos
kivaa oli taas ajella kumakorven reittejä.sopivan kokoinen ja tasoinen letka tänään.sää suosi ja tilanteita riitti ainakin iltapäivän lenkillä moskulla ja mulla.moskullakin meinas hymy hyytyä yhessä pikku sivu kallistuksessa,mut onneksi selvittiin ilman suurempia kalustovaurioita. mulle suzukiin muutama naarmu lisää ja takavajonlasi.toivottavasti putkarin välitykset ei hajonnu kun etuperä piti aika pahaa ääntä.hajosko putkarilta muuta?taas nähtiin et on se suzuki kevyt kun pari ukkoo nosti koko takapään ylös et sai takaperän pois kiven päältä!
|
|
|||
|
|||
![]() kiitokset
kiitti nuotiotulista ja rikun ja samin jengeille kiitos avusta ja seurasta
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset täältäkin, vaikka en itse ajanutkaan. Oli mahdottoman mukavaa olla hantin penkilläkin välillä, vaikka pää välillä teki tuttavuutta kauhukahvaan..
|
|
||||
|
||||
![]()
Tulipa taas käytyä pitkästä Kulmassa. Tässä olis sitten niitä kuvia. Ei ne välttämättä oo iha normi kuvia, mutta halusin vähän kokeilla laajakulma zuumin ja salaman ominaisuuksia.
![]() 03.10.2009 Kulmakorpi Offroad Park
|
|||
|
|||
![]() Välitys ja etuperän kuoretLainaus:
Ja tietysti meitin letkalle... Nyt on niin paljon VOIMAA niveassa että etuperän kuoret halkes ja välityskin meni pyöreäksi.. Ehkä se saadaan viel reissun tai pari kestämään kun ei hampait ollut hukassa. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kiitoksia
Kiitokset taas nuotiotulien pitäjille, ajoseurueelle ja Jounille hienoista kuvista.
|
|
|||
|
|||
![]()
Löydettiin toi puuttuva palakin
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kulmassa ajellaan lauantaina 5.9. | Byrocrat | Tapahtumat | 37 | 07.09.2009 19:01 |
Kulmassa ajellaan taas la 8.8. | Byrocrat | Tapahtumat | 25 | 10.08.2009 09:27 |
Kulmassa ajellaan 16.8. | Byrocrat | Tapahtumat | 39 | 20.08.2008 19:13 |
Kulmassa ajellaan 24.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 12 | 25.05.2008 19:42 |
Helluntaiajelut Kulmassa la 10.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 27 | 11.05.2008 09:02 |