![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ne pyöreät kaaren reunat oiski tarkotus tehdä ehkä parlokkia käyttäen.. tai sit jonku muun auton suojankaaret. sen verran pitää tosiaa tota takalattiaa ainaki modata et saa sen sähkö vinssin sinne helposti.. runkoa ei varmaan tarvii muokata vähä ehjätä. ainut vaan mikä vituttaa aivan suunnattomasti on tuo vakio tankki, kun se estää traktori baarien teon, sekä mekaanisen vinssin laiton taakse. mut kun sit siitä en haluais luopuakkaa kun se paino mikä sinne tankkiin tulee kun on täynnä. on hyvänlaatuista painoa koska se on aika alhaalla. jos tankin siirtää sisälle paino tulee ylemmäs ja sisätilatkärsii.. oisko kellään hyviä ehdotuksia.. ?
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]() sopisko ?
niin siis onko bj 40 sit erillainen tuo tankki tsydeemi.. en näistä tosiaan älyttömiä tiedä..
tässä tankki ainakin on siinä kuskin penkin ja hieman vänkärin penkin alla. huono kuva takaa.. tässä näkyy hieman vänkärin puolelta.
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joo siis vanhemmissa bertoissa (ja ehkä myös FJ-40 malleissa) on polttoainetankki apparin penkin alla niinku korin sisällä.
Mut en muista onko toi lattian malli sit uudemmassa ja vanhemmassa sen verran erilainen, ettei vaihto onnistu...ainakaan ihan pikku työllä, mutta toisaalta eipä toi näytä kovin pieneltä projektilta muutenkaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Uudenpaan malliin ei käy se vanha tankki kun korikaukalo on erimuotoinen. Siis vanhassa mallissa lattia oli tasainen etupenkin takaosaan asti ja vänkärin penkin alla hytin sisällä oli sitten semmonen tankukka.
Kun sulla on tilat niin mikset Jigaisi korin jämäkäksi ja nostais sitä pois. Ei oo monen tunnin homma ja tulis tehtyä kunnolla kaikki korrosio ja modifiointi työ? Monen tunnin ja päivien työ on ehjäys joten siihen verrattuna korinirroitus vain helpottaa asioita. Välttämättä en kaukalosta muuttaisi kynnyksen korkeutta vastaamaan oven alareunaa vaan tekisin päinvastoin. t.SS |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kyllähän toi korinnosto voipi olla edessä.. ei muuten kunnolla saa sitä tehtyä.. siinäkin vaan on semmonen vittumainen juttu et sähkö johtoja sun muita on autoon kertyny ristiin rastiin joten korin irroituksessa sähkötki sais tehä uusiks. vaan sekihän olisi vaan plussaa.. Tuon kynnyksen kans tein noin koska ovessa ja ovi kynnyksessä ja pilareissa on semmonen aika vaikea muoto joten jos kynnyksen olisin siirtäny alaspäin olisi muotokin pitänyt tietysti kopioida uuteen kynnykseen+ pilareihin. ajattelin säästää aikaa ja tehdä noin. mutta tosiaankin kynnys on nyt niin korkealla että ne persjalakaset vaimot saa jäädä suosiolla kotia.. ![]() ehkä sit kunnonkokonen tyhjennys roppu lattiaan ja kallistukset ropulle et tyhjenee nopeesti. eikä tarvii jäädä jalkoja liotteleen.. TV Artzi_ip Nanomoussana |
#7
|
||||
|
||||
![]() vähä päivitystä
Eilen sain beadlockit valmiiksi ja hetihän niitäpiti alkaa laittaa paikoilleen.
tässä muutamia kuvia.. ja tässä vaiheessa käännän tämän niin että alan kirjoittaan tekstin aina kuvan yläpuolelle. kun jotenki .untu vaikeelta ku se on aina kuvan alapuolella. pari valmista vannetta ja yks valmis paketti. ja jottai tuuninkia.. ![]() vertailu! vasen vanteella ja oikea ilman. jännästi creepy hakee tuon pyöreän muodon ku sinne pumppaa ilmaa.. ja lähempää.. rakennus vaiheita. keskitys ja takalaita tip topin kanssa kiinni. en tiedä pysyykö paremmin. mutta ainakin kovasti kehuvat ainetta toimivaksi jopa ilman lukkovanteita. ja tässä näkyy hitec venttiilit jotka ovat ehdottomasti parasta mitä venttileille voi tehdä. jatkoa seuraa..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |