Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 30.09.2009, 01:21
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja njp_racing Näytä viesti
Hyvä herra tai rouva rekisteröitymätön.
Oletan, että et ole MCF jäsen, koska selkeästi luulet suljetulla puolella olevan jotain sellaista, jota siellä ei oikeasti ole. Suljetulla puolella on pääasiassa kerhon hallinnollisia juttuja (vaikkapa esim. äänestys jäsenmaksusta). En näe syytä miksi kaikkien 5000:n foorumille rekisteröityneen pitäisi nähdä tällaisia juttuja tai päästä kommentoimaan niitä? Tiedät varmaan itsekin, että tuosta joukosta löytyy heti ne 3000 nettipeeloa, jotka äänestävät jäsenmaksuksi 1000000000e ihan vaan huvikseen. Siellä on tekniikkapuolikin kyllä, mutta ne harvat jutut ovat joko suljetulla puolella tai sitten niitä ei olisi ollenkaan. Kuka tästä sitten hyötyisi? Äkistään katsottuna siellä suljetulla puolella on ainoastaan yksi ainoa tätä 4wd aluetta liippaava thread L200 lavakatteista. Kimppatilauksia on myös joskus suljetulla puolella, jokainen ymmärtää varmaan miksi. Katsoo mitä tahansa suurempaa foorumia, niin näkee julkisella puolella kimppatilauksen, jonka joku random-osallistuja on ryssinyt. Jos joku tapahtuma-info on suljetulla puolella, niin silloin kyseiseen tapahtumaan on todennäköisesti rajattu osallistujamäärä ja/tai kerho on maksanut osallistujien kustannuksia -miksi tällaisestakaan pitäisi jutustella kaikkien näkyvillä? Liity jäseneksi niin näet mitä siellä on, mutta siihen asti, pyydän, älä spekuloi sen suljetun puolen sisällöstä, jos et tiedä oikeasti. Sen lupaan, että mitään tästä puolesta kiinnostuneiden osastoa siellä ei ole, eli vain ja ainoastaan sen takia ei kannata liittyä.
En muista väittäneeni missään vaiheessa että tuollaisten äänestysten pitäisikään olla julkisia. Mutta miksi sitten tuot sen esille tällaisessa keskustelussa ylipäätään? Kirjoituksestasi sai käsityksen että siellä saattaisi olla tähän puoleen liittyvää, ja siitähän tiedustelinkin. Voit toki lukea viestini uudelleen ja todeta itsekkin että vastasit aivan eri asiaan, mitä alunperin kysyin.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja njp_racing Näytä viesti
Mitä luulet 99%:n Suomen Mitsun omistajista olevan? Toyota Club Finlandin jäsenmäärä pyörii tuhansissa, kun se MCF:llä on alle kolme sataa. Ei siitä siis sen enempää.
Clubin jäsenmäärähän ei kerro paljon mitään. Jo clubin foorumikin sen osoittaa, vain murto-osa foorumin aktiivisista jäsenistä on itse clubin jäsenia. Uskon myös että on paljon merkistä kiinnostuneita, jotka eivät edes tiedosta clubin olemassa oloa. Toisekseen, lähinnä toin tätä 4x4 puolen näkökulmaa. Ei Mitsu ole sillä puolen ollut marginaalimerkki Suomessa yleensä, kuten henkilöauto puolella onkin ollut. Prosenteissa koko Mitsun suomen myynnistä maastureita on varmasti ollut aikanaan suurempi osa kuin tojotalla. Nykyään tilanne on hieman muuttunut kun isot maasturit hintansa vuoksi muutenkin ovat aika vähän myytyjä, vrt. henkilöauto puoleen.

Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen. Itse olen sitä mieltä, että yksi foorumi ja yksi yhdistys riittää. Samojen asioiden levittäminen ja puiminen monella foorumilla tuskin oleellisesti edistää toimintaa. Mitsu clubin foorumilla vain on harmillisen vähän itse offroad puolesta kiinnostuneita. Tai jos/vaikka niitä onkin, niin aika hiljaisia ovat. Täällä offipalstalla nekin kaiketi pääasiassa pyörivät.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Foorumi taas toiminnassa offroadjouni Uutiset 0 25.05.2008 11:38
Rc Formula Offroad foorumi Linkit 2 17.10.2006 20:09
uusi foorumi Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 0 08.02.2004 15:37
Frendit foorumi Lars TV / Series 0 14.01.2003 10:33


Sivu luotu: 00:18 (GMT +2).