Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.09.2009, 06:16
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Exclamation

Off Road Tyyppinen


Minkähänlainen se Off Road tyyppinen auto oikein on, kun sitä ei ole ajoneuvohallintokeskuksessakaan. No kumminkin, nyt pitäisi olla ajamatta missään ja ne jotka ajaa on suuriltaosin metsästäjiä (OffRoad tyyppinen metsästäjä)
Tottakai oikeat Off Road harrastajat kärsii aina kun joku tai jokin on tuhoja tehnyt alueella jossa ei saa olla.

Tulisipa joskus sellainen uutinen että Off Road harrastaja nappasi kiinni luvattoman Maastoautoilijan....(CITY)

__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.09.2009, 21:42
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Viestit: 1.762
Perusasetus

Kovastihan ne mainostaa nykypäivän autoja Offroad tyyppisiksi.
Onhan Skoda Yetissäkin oikeen Off Road nappula Oli muuten joku Nimimerkillä: Harri Marjamäki turusta kommentoinut aika hupaisaan sävyyn viimeisimmässä moottori lehden lukijapalstalla tota Skoda Yetin arvostelua(Elektroniikka ei pärjää lukoille). liekö offi miehiä itsekin..

Jotenkin näin se loppu meni "Toki sille kaupunkimaasturin Offroad-Namiskallekin oma käyttötarpeensa löytyy, kun huolimaton kuljettaja ajaa henkilöauton joustovaroilla varustetun kulkuneuvonsa sille mökkitien ainoalle kivelle ristiriipuntaan"


Lisätään tähä nyt vielä Skodan suitsutusta Iltasanomien testissä-->

"Pääsimme kokeilemaan maasto-ohjelmien käytännön vaikutusta muun muassa 45 asteen jyrkässä alamäessä. Yleensä varsin kalliista autoista tähän saakka tuttu, mutta Yetissä vakiona oleva alamäkihidastin toimi jyrkässä laskussa hienosti.

Myös sinänsä helpohkon ristiriipuntatilanteen selvittäminen sujui elektroniikan avulla kokemattomammaltakin kuskilta. Avain onneen on vetoluistoneston, jarrujen ja kaasupolkimen toiminta.

Skodan maasto-ominaisuudet ovat niin hyviä, että lopputulos saattaa viedä ostajia jopa konsernin toiselta tuotteelta, Volkswagen Tiguanilta.""

Yetin masto-ominaisuudet eivät ole kuitenkaan pelkästään Haldex-kytkimen varassa, vaan sen ominaisuuksiin kuuluu erillinen Off Road -toiminto, joka kytkee auton ajonvakautusjärjestelmän, vetoluistoneston sekä sähköisen tasauspyörästön lukituksen maastoajoasetuksille.

Myös kaasupolkimen progressiivisuutta muutetaan niin, että jalan tahattomat liikkeet eivät ryntäytä moottoria.


Nyt meni kyllä jo ihan OT:ksi

Mut joo ei toisten taimia saa runnoa, tosin ei kaikki varmaan sitä pienessä sievässä ja pimeessä metsässä ajattele ku pitää päästä kokeilee mitenkä se Citymaasturi oikeen etenee..
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not
Team Rotta-Racing Ry K-Nummi

Viimeksi muokannut Rotta-Racing : 28.09.2009 21:51
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä ero Jeepillä ja maastoautolla ? Chit-Chat 5 31.10.2006 22:04
Maastoautolla luvallista ajoa pk seudulla? Bruno Tekniikka & Jutustelu 29 09.02.2006 07:42


Sivu luotu: 11:01 (GMT +2).