![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Mikä ero Jeepillä ja maastoautolla ?No, maastoauto on nelivetoinen. Voi vittu ETUVETO JEEPPI !!! http://www-5.jeep.com/en/compass/index.html No olen olen nyybi olen, mutta ei tälläistä totuutta tohdi allekirjoittaa... Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Joskus teininä aattelin että kun Porsche tekee neliovisen auton niin maailma on poissa tolaltaan. Paljon käsittämättömiä asioita on jo tapahtunut tuonkin päälle!
Hetki sitten jossain mainoksessa Jeep kehui jokaisen mallinsa ansaitsevan nuo seitsemän aukkoa maskissa jossain ameriikan offispaikassa. SEKIN idea sitten myyty. Eipä noilla nykysillä Cruisereillakaan taida paljoo maaston kanssa olla tekemistä. Ihan kauheeta! A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ |
|
||||
|
||||
![]()
Onhan noita vajaaveto jeeppejä tehty ennenkin... pikkukori cherokee ja comanche, molempia olen nähnyt livenä vajaavetoisena.
Siis oikein tehtaalla tehtyjä eikä mitään kardaanin irrotuksia. Harhaanjohtaja |
|
|||
|
|||
![]()
Niinpä. Nerd-Ollakin on toyota ja ostanut siihen kalliita osia muualta kuin biltemasta. Mikä enää hämmästyttää?
-Maastoautossa on jäykkä etuakseli- |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Harhaanjohtaja |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-- Jojolla suohon ja kävellen pois -- Nerd-O |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mustanaamio ajaa Jeepillä!! | PikkuF | Chit-Chat | 9 | 13.01.2007 00:19 |
Maastoautolla luvallista ajoa pk seudulla? | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 09.02.2006 07:42 |
Jeepillä metsässä video | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.08.2005 19:17 |
Pöllin halkomista Jeepillä | Linkit | 15 | 04.05.2005 15:57 | |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |