![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Katsastukseenhan ei sit ole asiaa kemppilukolla, mikäli nyt on kyseessä kilvellinenpeli.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kaveri käytti aikoinaan kemppiperäistä katsastuksessa, ei mennyt läpi , liikaa jarruvoimaeroa taka-akselilla.
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sit ku purat sen murikan ja rupeet lyömään romuja yhteen kasaan ni äläpä unohda sieltä keskeltä sitä pikkusta nappulaa ku ei pysy sit vetarit mukana menossa.(kokemus puhuu)
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR Viimeksi muokannut sumpe : 27.09.2009 19:51 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Dyno kalibroimatta... asconassa jossa oli hitsilukko saatiin konttorilla eroa jarruihin 5%. Mainitsin ohimennen että kannattaakohan tarkistaa kalibrointi kun olin saanut jo leiman lappuun....
__________________
Askolan Off-Road ry |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Onks se mahollista sillee, että toinen puoli jarruista on tehoton ja vetarithan joustaa..? Luulis näkyvän dynamometrin viisarissa huojuntana.
Oon myös kuullu että joku ei saanu tasasia takajarruja kempistä huolimatta.
__________________
KYM |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Eikös nykyaikasissa laitteissa rullat lähde liikkelle eri aikaan jatai pyöri eri nopeutta. Tuleekos siitä sitten viisareihin eroa kun renkaat pyörii kuitenkin samaa nopeutta, oli jarrua tai ei...
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Aivan tavallinen ongelma kardaanikäsijarrullisissa autoissa. Tasan näyttää dyno harvoin.
__________________
Sika ajaa Possulla |
#9
|
||||
|
||||
![]()
juu kemppi lukolla oli perjantaina heittäny 8% dyno perinteisellä konttorilalla lahessa(jenkki fordi)
eli katsastus asemien laitteet on suuntaa antavia ,vähän niinkun poliisien tutkat joille laitteiden valmistaja antaa 3-5% virhe marginaaliksi. Viimeksi muokannut toyota4x4 : 28.09.2009 07:59 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Joskus nuorena miehenä kauan sitte menin juuri rakentamallani lantikalla konttorille kilpiä
hakemaan,no hitsilukolla tietenkin ku mitään noista silloin tienny. Inssi ajo rullien päälle ja testeri tilttas heti,ja huus niin perkeleesti et saatanan kloppi sulla on hitsi lukko,ei näitä nykyajan koneita niin vaan huijata. Ja tää tapahtu jo yli 15 vuotta sitte,eli mitenköhän nää jutut oikee menikään. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rasvamontun teko | post-peku | Chit-Chat | 21 | 14.02.2008 18:27 |
M:PAJERON 2.3TD PERÄ | kami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.01.2008 08:07 |
sisälokareiden teko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.12.2005 21:37 | |
O:Pajeron 4.625 perä | -71 | O/M/V Muut | 0 | 19.07.2004 11:07 |
Hyvä teko | bono | Jokes | 0 | 08.10.2002 11:45 |