![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Miksei tuota osta kukaan pois että sais ostettua toisen Semmonen hx35 #12 pesällä ois haaveissa ollut jo pitkään
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
joo äkkii vaa vakiosatsi takas ja myyt tuon miulle?
itekans noin kuukauden päästä ku saa rahatkasaan käyn hakee serkulta hj:n ja sit vaihdan tuon bj61:senkoneen siihe ja sen 60koneen jälkiturbotan bj:tä varten sit sisään ajot ja penkkiin ja kilpiin.. saanähä paljonko sielläon tehoo ja mitä menee rikki ku ite kasaillu koneen ![]()
Viimeksi muokannut tdi : 27.09.2009 17:38 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tota, nyt ois semmosta onkelmaa tuossa moottorissa, että lykkää kannesta pakokanavista öljyä pihalle, voiko johtua reilusta tyhjäkäyttämisestä, harvasta koneesta, vaiko venttiilien ohjarien kumet ? Ja öljyä siis tulee jokaisesta pakokanavasta
Kone todellakin huohottaa ja PALJON Ja sitte jotai kuvia tuolta, missä auto nyt sijaitsee, eli kaustisella, liekö tuo hyvä vai huono asia, kun työ ja harrastus yhdistyy, no jokatapauksessa, mukavaa on ollut ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Vaikuttaa aika uskomattomalta että kaikkien venttiilien ohjurikumit olis yhtäaikaa paskana???
Mitäs mitäs, saatko sää muka palkkaa offaamisesta??
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
#5
|
||||
|
||||
|
2h koneesta sulaa venttiilin ohjurikumit helposti jos pakolämmöt pääsee karkailemaan. ja nekin karkaa helposti isoilla syötöillä ja turbolla. 2h koneessa on suhteellisen iso puristusuhde turbokäyttöön joka aiheuttaan isoilla ahdoilla isoja rasituksia ja lämpöjä. joten jo pelkkä kannen teko auttaa paljon. suuremmat palotilat ja virtaavammat kanavat ovat ovat elinehto tehoja haettaessa.
__________________
PäHäMa MMC Slck |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joo no syöttöä on kyllä tarpeeks varmasti, että sehän tuon vois tehdä, että pääsee sulamaan, pakopaineet ei pitäs oikein valtavat olla, kun ei oo tuota pakoputkea ku 25cm ahdistamassa ja sekin on jotain 90mm ulkoa, pakopesääkään ei aivan pienimmästä päästä ole.. Mutta tutkitaan asiaa, jahka "ajokausi" on ohi, eli maa jäässä.
Onko nuo HJ:n pakokanavat jotenki pienet, vai miten mun silmään ne ainakin näyttää todella miniatyyriseltä tuohon koneen kokoon nähden ? Olis hyvä saada malliksi toinen kansi, joku paskaks menny, niin vois työstää noita kanavia niin suureks ku pystyy.. Juu palkkaa tulee offailusta. Tai "palkka", no 50 euroa päivässä saa tuosta työharjottelusta
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Rittääköhän edes vahtikonemestarin pätevyyskirja jotta saa ajaa tota sun vehjettä? On meinaan korsteeni ja kaikki
|