Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 25.09.2009, 20:37
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Niistä vaan on yleensä murtunut se huuli kun vuotaa enemmän,ja kun vähemmän niin on kulumaura akselissa...Ja jos vuotava stefa on näkyvillä,sen vaihtaa alle vartissa.

Mutta alkuperäiseen laitteeseen:Minä en ole tähän päivään mennessä nähnyt tojotaa jonka liimattu öljypohja vuotaisi siitä tiivistesaumasta ja useampia puoli milliä ajettuja on nähty,niin bensa kuin dieselkoneella.Yleensä se vuotopaikka on kampuran stefa josta on huuli hävinnyt.

"Oikealla" tiivisteellä olevat vuotavatkin sitten lähes uudesta lähtien...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
syylärin paikkaus aine junnu78 Tekniikka & Jutustelu 23 14.04.2009 17:22
Mikä aine öljy ja rasvajälkien ulkoiseen putsailuun? Heering80 Tekniikka & Jutustelu 13 24.01.2009 21:59
mitä tämä aine on amplifier Keittopuhe 0 06.10.2001 21:01


Sivu luotu: 06:43 (GMT +2).