Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.09.2009, 23:25
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Viestit: 1.166
Perusasetus

Tehdasasetukset tuppaa olemaan mieluiten hiukan myöhässä kuin aikaisessa. Käynnistyy nätisti ja käykin nätisti...
TT

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.09.2009, 23:18
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

itsellä kokoonpanona vaparin ennakonsäädin ja turbon pumppu, kyllä se vakio ajoitus ainakin tuolla setupilla on paras, aikasemmalle kun kääntää niin ylhäälle vähän tulee enemmän henkeä mutta sitten alhaalla taas hävitään kun ei turbokaan niin hyvin lähde mukaan ja taas jos myöhäisemmälle niin toisin päin, ylhäällä ei ehdi sekään vähä palamaan sylinterissä tehoksi vaan palaa vasta putkessa..

tietysti jos ennakonsäätimen jousia muuttaisi tai sekin olisi turbosta niin tilanne olisi varmaan eri.. mutta alkaahan ne noilla ajomäärillä jo olemaan aika kuluneita niin ennakot on mitä on...

kyllä patrollin ainakin saa aikalailla terävästi käymään että alkaa jo olemaan isommilla tehoilla kampuran katkeaminen pelkona, että ei sitä turbotettuna ainakaan ihan miten vaan sovi väännellä...

ja 14.5 on vakio ajoitus turbossa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ:n rivipumpun viritystä? Eskimo Tekniikka & Jutustelu 28 30.06.2006 22:18


Sivu luotu: 11:32 (GMT +2).