![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tervehdys! Eiköhän se ole ensimmäinen merkki liiasta ennakosta kun ei saa enää kylmänä käyntiin kunnolla ja on armoton harmaa savu... pumpun ennakoissa ei yleensä säätövarassa ole niin paljoa varaa, että tapahtuisi kovia tuhoja. Se on sitten eri asia jos alkaa siirtämään vaikka ennakkoa ihan pykälän verran rattaalta. Parempi vaihtoehto on kyllä silti laittaa isompi pumppu kuin kääntää ennakkoa. Tulee ainakin kunnon tujaus naftaa kerralla kun on iso pumppu ja kunnon suuttimet. Jos koneena on 3,3 vapari niin kai se on Patrolli? Ruuvaa siihen kiinni Deutzin 6-koneen pumppu (ainakin jostakin kaivinkoneesta, olisko O&K:sta/ RH:sta) sopii ihan heittämällä ja riittää takuulla kun on litroja ollut takana riitävästi. TT
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Viimeksi muokannut Mappe : 24.09.2009 00:09 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Moron!
paljoonkos se ennakko sit sääty, eikös vakio luokkaa 24? kyssyy axo
__________________
"Parempi yks ruuvi löysällä, ku kaikki liian kireällä!" |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tehdasasetukset tuppaa olemaan mieluiten hiukan myöhässä kuin aikaisessa. Käynnistyy nätisti ja käykin nätisti...
TT |
#5
|
||||
|
||||
![]()
itsellä kokoonpanona vaparin ennakonsäädin ja turbon pumppu, kyllä se vakio ajoitus ainakin tuolla setupilla on paras, aikasemmalle kun kääntää niin ylhäälle vähän tulee enemmän henkeä mutta sitten alhaalla taas hävitään kun ei turbokaan niin hyvin lähde mukaan ja taas jos myöhäisemmälle niin toisin päin, ylhäällä ei ehdi sekään vähä palamaan sylinterissä tehoksi vaan palaa vasta putkessa..
tietysti jos ennakonsäätimen jousia muuttaisi tai sekin olisi turbosta niin tilanne olisi varmaan eri.. mutta alkaahan ne noilla ajomäärillä jo olemaan aika kuluneita niin ennakot on mitä on... kyllä patrollin ainakin saa aikalailla terävästi käymään että alkaa jo olemaan isommilla tehoilla kampuran katkeaminen pelkona, että ei sitä turbotettuna ainakaan ihan miten vaan sovi väännellä... ja 14.5 on vakio ajoitus turbossa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:n rivipumpun viritystä? | Eskimo | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 30.06.2006 22:18 |