![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() orkkis ratas pumppu ja tuleva iso runkoinen delphi-saginaw pumppu. on kevyt käännellä nytten, hieman paineita nostin ja renkaat kääntyy kohtuu helpolla (melkein yhel sormel pyörittää ihan tyhjäkäynnillä).
Viimeksi muokannut toyota4x4 : 23.09.2009 19:41 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
päivitetään kahluusyvyys 170sentistä -195senttiin (riskiretki tulossa viimeks syvimmillään 185cm järven ylityksessä)
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs kaikkea tämä kahluupäivitys sisälsi muuta kuin snorkkelia ylemmäs?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
KUVIA!!! ja heti..
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ton korkusessa autossa varmaan paineilmalaitteet kuljettajalle ja apparille :P Vai possumassaa, pilssipumppu ja monta metriä tiivistenauhaa?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
on siinä optio 2.5metriin sitä paitsi voi olla syvää RR09:lla
![]() joku tosin väitti että moottori ei sais ilmaa jos putsari on katolla.. no saa nähä. Viimeksi muokannut toyota4x4 : 01.10.2009 09:26 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
wilwood mekaaninen käsijarru satula turakkipaja spesiaali sovitus osilla hiluksin jakolaatikon perään.
täytyy laittaa normi käsijarru kahvalla( hj 61) jos sais enemmän voimaa jarrulle, orkkis sateenvarjokahvalla ei kuulemma saa tarpeeksi. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
aamulla aattelin että siirrän hiluksin nosturille.. no eipä jälleen kerran onni ollu suosiollinen ..ohjaustehostimen pumpun takaa alkoi
lentää sitä ihanaa punaista atf-öljyä , saginaw-delpi oli ottanut itseensä . jälki oli kuin teurastamossa punasta öljyy lattialla seinissä,katossa.. no ilta päivälle ei ollutkaan tekemisen puutetta yhdistelin chevy vanin ja rellu 19 pumpun hieman miedoimmilla (relluissa ja chevyissä siis samat pumput)paineilla näillä asetuksilla päästiin jo ulos pesemään auton konehuonetta öljystä ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Hörppäskö kone vettä vai mitenkä sait kiertokammen kieroksi?
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
tais tulla neste puristus öljyllä kaadon jälkeen...
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
huohottimesta menee turpon päälle öljy, vaikka tyhjennät koneen seuraava satsi menee samantien männän päälle, ratkaisu on huohotin katolle . suosittelen.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Jaksaako startilla pyöräyttää veivit mutkalle? Oliko mäntä painunu/kanki lyhentyny minkä verran?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Diesel kone bensa hiluxiin -91 | Tic | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.01.2008 20:20 |
O: 2.4D tai 2.4TD Hiluxiin -86 | Morjenz | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 26.10.2007 06:23 |
-89 hiluxiin 2lt kone | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 22.07.2006 22:43 | |
Hiluxiin V6 | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 17.10.2005 09:14 |
Kumpi TD kone Hiluxiin (86) | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.07.2005 07:41 |