![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
itse tein kanss keskituen heti eka koeajon jälkeen..vaikka mull aoli korojouset ja ei noin pitkiä riippuja.. auto veti puolelta toiselle ym kun kiihdytti ja hölläsi.. kannaattaa kaikki noi takapuslat vaihtaa ei ole kalliita,ja kato että U-pultit ei ole löysät,mulla oli toinen puoli pallerossa löystyny,ja katkesi kun siihen koski joten piti tehä uudet se vaikutti paljon siihen ajoon kanss
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 21.09.2009 22:27 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ei tule tuollaiset rimpulat kestämään,Tekisit samantien kunnolliset
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Puslat on ihan paskat että tottahan toki mää ne vaihdan ei vain sunnuntai aamuna sattunut mistään löytyyn uusia. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
eikä ne mihinkää menny mitä niillä kujasi..
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Niin tuo käyttö tarkoitus on aika hyvä pointti. Toi auto on mulla ihan normi käyttis auto. Ei mikään maasto hirmu vaikka vähän ominaisuuksia oon yrittänyt parantaa koti konstein. En mää tuolla lähe kovin pahaan maastoon edes yrittään. Ainakaan noilla renkailla ja ilman vinssiä.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
mun entinen pallero eteni ihan kiitettävästi 33x13.5 mudzilloilla +koroilla metässä
kuvia profiilissa siitä pallerosta
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kylkiputkia siinä eilen aloin väsään. Vielä ku kiinnikkeet rakentais niin sais maalata ja heittää paikoilleen. Komeet tulee ku 70mm putkesta tulee
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
En ole yllä mainittu herra tuntematon, mutta ippe911 vanhasta galleriasta löytyi h**vetin hyvä esimerkkikuva varmasti tukevasta ratkaisusta.
http://static.petrisimolin.com/galle...kut.jpg&lite=1 Käytössähän sen näkee miten kestää, jos tuntuu antavan periksi niin voihan noihin hitsaa pari pätkää lattaa lisää nykyisten viereen, silleen I-palkkimaisesti. Onko pulttien ympärillä jotkut holkit että pystyy kiristämään "yheks klöntiks", eli tukevaksi myös päistä? ps. Pajeron rakentelua on kiva seurata, paa lisää kuvia aina kun on kuvattavaa
Viimeksi muokannut jkholma : 24.09.2009 21:41 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
33x12.5 bfg mudterrainit on ihan sopivat jos ajaa enemmän tiellä,mudzillat ei ollu niin mukavat ja piti meteliä..
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| pätkä pajeron rakentelua | awd | Maasturiprojektit | 22 | 26.11.2013 23:35 |
| hj-60 soa. yms... rakentelua | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 65 | 21.01.2008 19:10 |
| L: Mitsu Pajeron takapenkki | Hujane | O/M/V Muut | 0 | 09.04.2007 07:09 |
| vuoden 1997 Mitsu Pajeron orgis aluvanteiden.. | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.09.2005 16:45 | |
| Rakentelua | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2003 09:09 |