Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
ei kenelläkään muulla savuta patrolli niin paljon kylmänä.
|
Mistä tiiät että patrolini savutti kylmänä IHAN VITUSTI? Kerroinko vai näitkö? Koko parkki paikka oli IHAN SAVUN PEITOSSA, minähän en saanu enää tulla sillä parkkipaikalle, tuo savutus oli todella paha ympäristö rikos ja minua uhkailtiin poliisilla! Helvetti! HOHO naurattaa vieläkin piru ku ei ollu kameraa, mutta voitte varmaan kuvitella miten paljon tämmöset vehkeet pahimmillaan voi savuttaa kylmällä talvikelillä kun se lyö käyntiin kylmiltään! Kerran joku mummo oli parkkipaikalla samaan aikaan ja kuulin ku se oli palokuntaa soittamassa että kohta räjähtää mun auto, onneksi kerkesin sanoo että elä soita tää on ihan normaalia.
Mulla ei varmaan yksikään hehkutoiminu mut joka kerta sain käyntiin ku muutaman kerran hehkutin. HOHO ku repeilen täällä, JUMALAUTA ETTÄ SITÄ SAVUA OLI PALJON!! Ja kuukauden ajan joka aamu oli ikkunassa lappu että jos tämä jätös ei huomenna häviä tästä parkkipaikalta niin kutsutaan poliisit

PIRU ETTÄ SE SAWUTTI!! JEEAYRGH! CAN YOU IMAGE? Semmonen oikein kylmä pakkaskeli ku on ni se usva ei lähe parkkipaikalta millään pois hohohohohohoo mua nauratti aina ihan vitusti ku jotkut tuninki heput raappas laseja siinä vieressä ni minä löin vittuilleessaan mahollisimman nopeesti patrolin tulille ettei ne kerkee lähtee pois! hohohoh muahahahahah!!!

: