Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Minä Olen (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=63467)

VonLeka 20.09.2009 14:55

Minä Olen

Analfabeettien kruunaamaton kuningas, brontosauruksen sivupersoona, ektoplasman neliöjuuri, hiilivety-yhdisteen kuvatus, höyhenillä koristettu kannibaalin kuvatus, rasvassa käristetty ihmissusi, käymälälaivan kapteeni, logaritmin hännänhuippu, makean veden piraatti, planeettainvälinen taivaanrannanmaalari ja vihoviimeinen meteoriitin veljenpoika.

sisua45 20.09.2009 17:10

Ei puhuta tolle mitään, niin ehkä se kyllästyy, ja menee pois.

pastirolli 20.09.2009 17:41

Ollaan ihan hiljaa ja muistetaan:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=40607

Skorpioni 20.09.2009 17:51

Ettekös te voisi tehdä latet, jos noin harmittaa?:D

Urbancityboy 20.09.2009 18:01

Ei kai savolaesten piäkaupungin ikioma Volvokurko trolli ole.. Jos se meinaa tuota
http://www.youtube.com/watch?v=CN9sD0JRnDE

Miki 20.09.2009 18:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 (Viesti 594622)
Ei puhuta tolle mitään, niin ehkä se kyllästyy, ja menee pois.

Nyt sää mokasit... alotit puhumaan ensimmäisenä

VonLeka 20.09.2009 19:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Urbancityboy (Viesti 594634)
Ei kai savolaesten piäkaupungin ikioma Volvokurko trolli ole.. Jos se meinaa tuota
http://www.youtube.com/watch?v=CN9sD0JRnDE

Kiitos UCB, olet ainoa jota vanne ei kiristä päätä. Tämä on vain internet ja tzittzät, miksi hyvää huumoriani ei arvosteta? Asia tekstit asia puolella ja vähemmän asia tekstit sille tarkoitetulla palstalla.
En ole ikinä pilannut paskalla (lue: hyvällä) huumorillani kenenkään asia topikkia?

Muistakaa: Von Leka kusee tiukkapipojen sekä kielipoliisien muroihin. Mahtaapa sylettää.

VonLeka 20.09.2009 19:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni (Viesti 594632)
Ettekös te voisi tehdä latet, jos noin harmittaa?:D

mikä on "tehdä latet" ?

Late 20.09.2009 20:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka (Viesti 594704)
mikä on "tehdä latet" ?

Laitetaan ignore listalle ne, kenen tekstejä ei halua lukea!

VonLeka 20.09.2009 20:06

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Late (Viesti 594715)
Laitetaan ignore listalle ne, kenen tekstejä ei halua lukea!

Tuo on järkevää, sillon kenelläkään ei oo valittamista. Hyvä kundit! Ei ole pakko lukea jos ei kiinnosta.
Eli tästä lähtien joka kitisee minusta, niin laittakaa mut mustalle listalle tai kuskaa suuhunne!

sisua45 20.09.2009 20:14

Ignoorasin lekan, kiitos sulle, ja näkemiin. :D

VonLeka 20.09.2009 20:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 (Viesti 594723)

Kiitos tästä tuikitärkeestä informaatiosta, ilman asiaanliittyviä kommenttajasi tämäkään topikki ei kukoistaisi.

Urbancityboy 20.09.2009 20:29

itsearvioinnin mestari unohtui

[QUOTE=VonLeka;594588]Analfabeettien kruunaamaton kuningas, käymälälaivan kapteeni QUOTE]

Huono maku ja rehti itsearviointi ovat enemmän hyviä kuin huonoja ominaisuuksia. tarvitsenemme oman huonon maun mestarimme ja Leka on suvereenisti huonon maun kurkojen joukoissa..Keep up the good work oma Savon kaatuileva puliukkomme! sitäpaitsi jokapojalla on varmasti salaisena haaveena mattamustien datsuneiden armeija ja kelluva volvo.

Todellisuudessahan on melkoisesta urbaanilegendasta kyse.

Lamanka 20.09.2009 20:34

Jos olisin mode, leka olis pysyvällä matkalla banaani saarille :D Yleisenjärjestyksen vuoksi

RA1D 20.09.2009 20:37

Texasin murre puree hyvin - menee pastilli kuin pastilli

VonLeka 20.09.2009 20:38

[QUOTE=Urbancityboy;594731]
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka (Viesti 594588)
Analfabeettien kruunaamaton kuningas, käymälälaivan kapteeni QUOTE]

Huono maku ja rehti itsearviointi ovat enemmän hyviä kuin huonoja ominaisuuksia. tarvitsenemme oman huonon maun mestarimme ja Leka on suvereenisti huonon maun kurkojen joukoissa..Keep up the good work oma Savon kaatuileva puliukkomme! sitäpaitsi jokapojalla on varmasti salaisena haaveena mattamustien datsuneiden armeija ja kelluva volvo.

Todellisuudessahan on melkoisesta urbaanilegendasta kyse.

Kun näin sinun mustan Land Cruiserin niin siitä lähtien oon himoinnu samanlaista ja vasta pari kuukautta sitte sain oman mustan Land Cruiserin.
Kiitos.
Lähen CrapTonaltsille ->

Urbancityboy 20.09.2009 20:54

[QUOTE=VonLeka;594736]
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Urbancityboy (Viesti 594731)

Kun näin sinun mustan Land Cruiserin niin siitä lähtien oon himoinnu samanlaista ja vasta pari kuukautta sitte sain oman mustan Land Cruiserin.
Kiitos.
Lähen CrapTonaltsille ->

Eli huono on todella miehellä maku kun on asiakseen kerättävä alleen kasa liikkuvaa ongelmajätetttä mutta onneksi olkoon oman loppuunajetun kompostihelmasi hankinnasta, huonon maun mestaruus siellä pyrkii hyvin taas esiin.

Ei tässä muuten mitään mutta koitan ehkäistä potentiaalista sarjamurhaajaa syntymästä ja petaan edelleen sitä volvokyytiä kallavedellä..

- kuinkas kävi Aatullekin kun ei päässyt taidekouluun jonne halusi -

Kukaan ei voine väittää etteikö mm. VonLekan kolarikuvakurssi ollut kerrassaan opettavainen ja hyödyllinen ennaltaehkäisevyydessään. Onhan se kiva kun joku osaa laittaa linkkejä kuviin joissa aivomassa puskuaa ja silmämunat pullahtelevat ja suolia huuhdotaan pois tien päältä painepesurilla. Josko siinä aatokset kulkeutuvat sitten siihen että miten käy kun hurjastelee itse tai ajelee miten sattuu. oli hyvä ja onnistunut performanssi mielestäni tuokin.

Ex_inkkari 20.09.2009 21:28

Aina yhtä viihdyttävä nämä von pikkuvasaran maaniset kaudet :) jopa hieman pelottavia toisinaan.

Rekisteröimätön 20.09.2009 21:56

Niinpä

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari (Viesti 594763)
Aina yhtä viihdyttävä nämä von pikkuvasaran maaniset kaudet :) jopa hieman pelottavia toisinaan.

Mutta on sillä pahat pelit siellä Savossa. Musta maasturi-armeija, vai mitä lie datsuneita. Volvo todellakin kelluu kuulemma vieläkin vaiko jokohan on telakalla. Älä ota arvon kalakukkokylän käymäläkapteeni itteesi vaikka me sua niin ignoorataan, kaltaisiasi paskahuussikomentajia kaivataan enemmänkin, ei paha "käymäläkapteeni", Dast izt aineklaine kallavesjKommandantjawohl666SchwarzarmyruleZok.Var sinainen Tarvajärvi.

VonLeka-"oireista" vielä: Vähemmästäkin Iskee messiaskompleksi helposti ja alkaa julistaa olevansa, ei kenelläkään muulla savuta patrolli niin paljon kylmänä.

Normaalia Lekaa..äläkä vaan liity siihen pottytykkiliigaan.

VonLeka 20.09.2009 22:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari (Viesti 594763)

Hoho hyvä ku huomasit että mulla on maaninen kausi, ryyppäsin 3 päivää putkeen, hirmu ressi on päällä, töitä on enemmän mitä kerkee tekemään, ryssät jätti talot maksamatta, alkaa käräjät jne.
huomenna pitäs lähtee urakoimaan hevonvitunperseeseen asti ja on hirmu rappis ja kello on kohta puol yötä.

afraid to shoot strangers

VonLeka 20.09.2009 22:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 594784)
ei kenelläkään muulla savuta patrolli niin paljon kylmänä.

Mistä tiiät että patrolini savutti kylmänä IHAN VITUSTI? Kerroinko vai näitkö? Koko parkki paikka oli IHAN SAVUN PEITOSSA, minähän en saanu enää tulla sillä parkkipaikalle, tuo savutus oli todella paha ympäristö rikos ja minua uhkailtiin poliisilla! Helvetti! HOHO naurattaa vieläkin piru ku ei ollu kameraa, mutta voitte varmaan kuvitella miten paljon tämmöset vehkeet pahimmillaan voi savuttaa kylmällä talvikelillä kun se lyö käyntiin kylmiltään! Kerran joku mummo oli parkkipaikalla samaan aikaan ja kuulin ku se oli palokuntaa soittamassa että kohta räjähtää mun auto, onneksi kerkesin sanoo että elä soita tää on ihan normaalia.

Mulla ei varmaan yksikään hehkutoiminu mut joka kerta sain käyntiin ku muutaman kerran hehkutin. HOHO ku repeilen täällä, JUMALAUTA ETTÄ SITÄ SAVUA OLI PALJON!! Ja kuukauden ajan joka aamu oli ikkunassa lappu että jos tämä jätös ei huomenna häviä tästä parkkipaikalta niin kutsutaan poliisit :D PIRU ETTÄ SE SAWUTTI!! JEEAYRGH! CAN YOU IMAGE? Semmonen oikein kylmä pakkaskeli ku on ni se usva ei lähe parkkipaikalta millään pois hohohohohohoo mua nauratti aina ihan vitusti ku jotkut tuninki heput raappas laseja siinä vieressä ni minä löin vittuilleessaan mahollisimman nopeesti patrolin tulille ettei ne kerkee lähtee pois! hohohoh muahahahahah!!! :D :D :D:D:D:D:

Offipiru 20.09.2009 23:39

Pitääks munki alkaa täyessä kännissä kirjottamaa tänne? Huittu! Eikä mitää herneksiä nekkarii vedellä! HAH vaik en kaikkia VonLerssin tekstejä lukenukkaa... .Se Ramboilu riitti jo :D

Rälläri 21.09.2009 01:00

http://www.easyfreesmileys.com/smile...ileys-1010.gif

Mulla ei varmaan yksikään hehkutoiminu :confused: :D:D:D;):D http://www.easyfreesmileys.com/smile...ijuana-031.gif

Offipiru 21.09.2009 01:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rälläri (Viesti 594814)

Se on sitte oltava pensakoneella :)

Skorpioni 21.09.2009 07:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 (Viesti 594723)

No höh. En olisi sinusta uskonut. Älä ilmoita, jos minäkin olen listallasi. Se on jotenkin, hmm...etten sanoisi lapsellista ilmoitella.

Entä sitten, kun näet seuraavan tekstin: "Tämä viesti on piilotettu, koska Skorpioni on sinun ignore listalla." Herääkö kuitenkin uteliaisuus? :D:p Ja jos et ole kirjautuneena ja vahingossa näet kirjoituksen....:D:D:D

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 594784)
Älä ota arvon kalakukkokylän käymäläkapteeni itteesi vaikka me sua niin ignoorataan,

Miten anonyyminä voi käyttää ignore-listaa? :eek:

Sivu luotu: 06:38 (GMT +2).