![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ollaan ihan hiljaa ja muistetaan:
|
|||
|
|||
![]()
Ettekös te voisi tehdä latet, jos noin harmittaa?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai savolaesten piäkaupungin ikioma Volvokurko trolli ole.. Jos se meinaa tuota
http://www.youtube.com/watch?v=CN9sD0JRnDE |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En ole ikinä pilannut paskalla (lue: hyvällä) huumorillani kenenkään asia topikkia? Muistakaa: Von Leka kusee tiukkapipojen sekä kielipoliisien muroihin. Mahtaapa sylettää.
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
mikä on "tehdä latet" ?
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaan ignore listalle ne, kenen tekstejä ei halua lukea!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuo on järkevää, sillon kenelläkään ei oo valittamista. Hyvä kundit! Ei ole pakko lukea jos ei kiinnosta.
Eli tästä lähtien joka kitisee minusta, niin laittakaa mut mustalle listalle tai kuskaa suuhunne!
|
||||
|
||||
![]()
Ignoorasin lekan, kiitos sulle, ja näkemiin.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos tästä tuikitärkeestä informaatiosta, ilman asiaanliittyviä kommenttajasi tämäkään topikki ei kukoistaisi.
|
|||
|
|||
![]()
No höh. En olisi sinusta uskonut. Älä ilmoita, jos minäkin olen listallasi. Se on jotenkin, hmm...etten sanoisi lapsellista ilmoitella.
Entä sitten, kun näet seuraavan tekstin: "Tämä viesti on piilotettu, koska Skorpioni on sinun ignore listalla." Herääkö kuitenkin uteliaisuus? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut Skorpioni : 21.09.2009 08:22 Perustelu: lisäys |
|
||||
|
||||
![]()
Texasin murre puree hyvin - menee pastilli kuin pastilli
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Olen poikkeava tarroja | vepele | O/M/V Muut | 18 | 13.06.2008 11:59 |
Olen ostamassa aihiota, siis mitä autoa? | iurista | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 13.01.2007 23:21 |
Olen kipeänä | MäIte | Rakas Päiväkirja | 3 | 01.08.2006 20:10 |
Nyt olen kahden lapsen äiti | Santeri | Rakas Päiväkirja | 0 | 21.01.2003 13:16 |
Olen Kännissä!!!! | Rudolf | This And That | 0 | 20.10.2002 03:24 |